«مختصات الگوی مطلوب حکمرانی امور خیر در ایران» بررسی می‌شود
کد خبر: 3950210
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
در قالب پنجمین پیش‌‌همایش ملی «خیر ماندگار»؛

«مختصات الگوی مطلوب حکمرانی امور خیر در ایران» بررسی می‌شود

پنجمین پیش‌ همایش ملی «خیر ماندگار» 13 بهمن‌ماه با محوریت «مختصات الگوی مطلوب حکمرانی امور خیر در ایران» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سومین همایش ملی خیر ماندگار در هفت محور شامل «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهاد‌های بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا طی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

در این راستا، بنیاد آلا اقدام به برگزاری پیش‌همایش‌های ملی خیر ماندگار کرده است. پیش‌همایش پنجم دوشنبه، 13 بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این پیش‌همایش که از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد، حمیدرضا گل‌محمدی، مشاور معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با موضوع ««نقش و کنشگری جامعه مدنی و سازمان‌های مرتبط در حکمرانی خوب» به سخنرانی می‌پردازد. در ادامه نیز احمدرضا اخوت، استاد دانشگاه با موضوع «توجه به اقلیم طبیعی در حکمرانی مطلوب امور خیر در ایران» و سعید مسعودی‌پور، پژوهشگر حوزه مدیریت امور خیر با موضوع «درآمدی بر مختصات الگوی مطلوب حکمرانی امور خیر در ایران» به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین، این پیش‌همایش از درگاه‌هایی همچون شبکه اینستاگرام به نشانی khairemandegar@ و آپارات به نشانی khairemandegar/live قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به لینک https://www.aparat.com/event/۲۲۲۶ و وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و نیز شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۲۵۸۹۰۰ - ۰۲۱ تماس گیرند.

 

جمعه/////«نقش و کنشگری جامعه مدنی و سازمان‌های مرتبط در حکمرانی خوب» بررسی می‌شود

انتهای پیام
captcha