ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه
کد خبر: 3952244
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه

مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد، گفت: این دوره از مسابقات به صورت تک مرحله‌ای و یکپارچه در ۲۰ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی، مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های رزمایش تهذیبی و تربیتی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث ویژه طلاب برادر حوزه‌های علمیه است که در رشته‌های معارفی (کتبی)، معارف حدیث (حکمت‌های نهج‌البلاغه)، حفظ و معارف موضوعی، تفسیر و صحیفه سجادیه به صورت مجازی برگزار می­‌شود.

وی با بیان این‌که این دوره از مسابقات به صورت تک مرحله‌ای و یکپارچه است، افزود: زمان برگزاری مسابقات در ۲۰ اسفندماه سال جاری خواهد بود. ثبت‌نام طلاب حوزه‌های علمیه از طریق سایت پیشخوان حوزه‌های علمیه به نشانی Login.ismc.ir  تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ صورت می‌پذیرد.

یادآور می‌شود، علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده آیین‌نامه دهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث اینجا و برای ثبت‌نام دهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha