مردم فارس باز هم به كمك زلزله‌زدگان سی‌سخت شتافتند
کد خبر: 3955756
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

مردم فارس باز هم به كمك زلزله‌زدگان سی‌سخت شتافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارسال پنجمین محموله كمك‌های امدادی این جمعیت به منطقه زلزله‌زده سی سخت در استان كهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس امروز، 5 اسفندماه در جمع خبرنگاران از ارسال پنجمین محموله كمك‌های امدادی این جمعیت به منطقه زلزله‌زده سی سخت در استان كهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در پنجمین محموله امدادی از فارس، 2 دستگاه کامیون حاوی 275 دستگاه چادر امدادی از انبار شعب کازرون، سپیدان و خرامه بارگیری و به منطقه ارسال شد.

وی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله پنج و شش دهم ریشتری سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت فارس تا به حال یک‌هزار و 139 دستگاه چادر امدادی، 1150 تخته موکت، 1380 سبد غذایی 72 ساعته، 3500 کیلوگرم نایلون و 210 ست ظروف برای حادثه دیدگان متاثر از زلزله به این منطقه ارسال کرد.

درویشی بیان كرد:  یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک جمعیت هلال احمر فارس  جهت پوشش ارتباطی و دو تیم عملیاتی همراه با دو خودرو کمکدار به منطقه اعزام شده است.

یادآور می‌شود، ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه چهارشنبه، 29 بهمن‌ماه زلزله‌ای شدید به قدرت پنج و شش دهم ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری شهرهای یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

انتهای پیام
captcha