کتابخانه‌های عمومی فارس عضو رایگان می‌پذیرند
کد خبر: 3955855
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
به‌مناسبت سالروز ولادت مولا؛

کتابخانه‌های عمومی فارس عضو رایگان می‌پذیرند

همزمان با ایام سالروز ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، طرح عضویت رایگان در روزهای 6 و 7 اسفندماه در کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، به‌مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، کتابخانه‌های عمومی فارس در روزهای 6 و 7 اسفندماه به‌صورت غیرحضوری عضو رایگان می‌پذیرند.

این در حالی است که با توجه به شیوع  ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، عضویت سراسری فقط در روزهای یاد شده و به‌صورت غیرحضوری است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد یك به سرشماره 50002929 درخواست عضویت خود در کتابخانه‌های عمومی را ثبت كنند.

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، کد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند تا پایان سال 99 با حضور در نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی یا برقراری تماس تلفنی با کتابخانه‌های عمومی و ارائه کد تخفیف، عضویت یکساله کتابخانه‌های عمومی را به‌صورت رایگان دریافت كنند.

شرایط ارائه خدمات حضوری یا غیرحضوری در کتابخانه‌های عمومی در حال حاضر به میزان شیوع بیماری کووید 19 در شهرستان‌ها بستگی دارد؛ بدین ترتیب در شهرستان‌هایی با وضعیت آبی و زرد، خدمات‌دهی کتابخانه‌ها به‌صورت حضوری است و امکان مراجعه کاربران به کتابخانه‌ها وجود دارد، اما شهرستان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز شیوع بیماری قرار دارند، خدمات به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود و امکان مراجعه اعضا به کتابخانه‌ها میسر نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha