احتمال پیك جدید كرونا در روزهای پایانی سال در فارس
کد خبر: 3955872
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

احتمال پیك جدید كرونا در روزهای پایانی سال در فارس

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز بر آمادگی بیمارستان‌های استان فارس برای مقابله با پیك احتمالی کووید ۱۹ در روزهای پایانی سال تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، اورنگ ایلامی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 5 اسفندماه در نشست رؤسای مراكز درمانی استان فارس با اشاره به خطر مواجهه با پیک جدید بیماری کووید ۱۹، بر آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با موج احتمالی کووید ۱۹ در روزهای پایانی سال تأکید کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت‌های یک‌ساله بیمارستان‌ها در بحران پاندمی کروناویروس، رفع مشکلات و چالش‌های حوزه درمان و تأمین منابع، نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز بیمارستان‌ها را از اولویت‌های دانشگاه و معاونت درمان برشمرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأكید كرد: بیمارستان‌های تابعه دانشگاه باید به لحاظ درمانی و آموزشی در بالاترین سطح از خدمات‌دهی باشند.

محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی گروه‌های آموزشی در راستای مقابله با کووید ۱۹، دغدغه‌های آموزش برای ارائه یک آموزش بالینی اثربخش با وجود همه‌گیری کرونا را مطرح و راهکارهای حل آن را مورد تبادل نظر قرار داد.

انتهای پیام
captcha