وقتی كه پدر بغض می‌كند
کد خبر: 3955884
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

وقتی كه پدر بغض می‌كند

پس از بیان خاطره‌ای از دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های شهید یاسر طهمورثی، ناخودآگاه بغضی در گلوی پدر این شهید والامقام پیدا شده و اشک در چشمانش برق می‌زند.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 5 اسفندماه با پدران دو شهید والامقام نیروی انتظامی استان فارس به نام‌های سروان شهید «بهنام امیری» و استواریکم شهید «یاسر طهمورثی» دیدار و با آن‌ها در یک فضای صمیمی گف‌ و‌گو کرد.

نگاه پر مهر سردار حبیبی، به‌صورت این دو پدر گرانقدر شهدا بسیار عمیق بود و به راحتی می‌شد احساس آن دو عزیز را با دیدن یک فرمانده نیروی انتظامی و به نوعی همکار فرزندان شهیدشان لمس کرد.

در حالی که یکی از مسئولان حاضر در جلسه، خاطره‌ای از دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های شهید «یاسر طهمورثی» برای حاضران بیان می‌کند، ناخودآگاه بغضی در گلوی پدر این شهید والامقام پیدا شده و اشک در چشمانش برق م‌ زند.

به واقع می‌توان گفت که صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و به ویژه پدران و مادران این عزیزان می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای همه ما باشد تا درس صبر، عزت و جوانمردی را از آن‌ها بیاموزیم. پدرانی که با تربیت فرزندان صالح و تقدیم آنان در راه امنیت این مملکت، سهم بسزایی در امنیت و آرامش کنونی جامعه دارند و شایسته است تا همواره به صورتی زیبا مورد تقدیر قرار گیرند.

همواره از پدر خانواده به‌عنوان فردی یاد می‌شود که برای فرزندانش از همه خوبی‌ها و خوشی‌هایش می‌گذرد و تا آخرین نفس برای آرامش و آسایش فرزندانش تلاش می‌کند. وقتی که یک پدر فرزند خود را سال‌ها با هزاران مشکل در جاده‌های پر تلاطم زندگی تربیت و بزرگ می‌کند و دوست دارد به قامت رعنای پسر خود بنگرد و خستگی این سال‌ها را از تن بیرون كند و اکنون با پیکر غرق به خون فرزندش مواجه می‌شود، صحنه‌ای بسیار دردآور به وجود می‌آید ولی شهادت به‌عنوان یک واژه بسیار پر معنا و مفهوم برای همیشه در کنار اسم فرزندشان می‌نشیند و آن‌ها به این فداکاری و ایثار فرزندان غیور خود افتخار می‌کنند.

سخن پایانی اینکه شهیدان گرانقدر راه سعادت خود را پیدا کردند و به ارباب بی‌کفن خود امام حسین(ع) پیوستند و اکنون این خانواده‌های معظم شهدا و پدران و مادران عزیز آن‌ها هستند که به فرزندان خود افتخار می‌کنند و به مانند همه آحاد جامعه، راه آن‌ها را برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهند.

شایسته است که ولادت امام علی(ع) و روز پدر را به همه پدران زحمت‌کش و صبور سرزمینم و به ویژه پدران والامقام شهدای عزیز ایران اسلامی تبریک بگویم و از خداوند متعال برای همه آن‌ها سلامتی و طول عمر با عزت را خواهان و خواستار باشم.

سروان مسلم احمدی، خبرنگار پلیس فارس

انتهای پیام
captcha