دانشجویان برگزیده جشنواره‌های فرهنگی حمایت می‌شوند
کد خبر: 3957371
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور:

دانشجویان برگزیده جشنواره‌های فرهنگی حمایت می‌شوند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه در سال جاری دانشگاه پیام نور 15 جشنواره فرهنگی مجازی برگزار کرد، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه، کلیه فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های آموزشی که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، به صورت مجازی و در گستره ملی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدهادی امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه، اظهار کرد: کلیه فرایند ارسال آثار، داوری، مراسم افتتاحیه، اختتامیه، معرفی برگزیدگان و ارسال هدایا در تمامی جشنواره‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به دانشجویان برگزیده این جشنواره‌ها اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در سال جهش تولید به دنبال صندوق‌های حمایتی است به ویژه در حوزه کارآفرینی، دانشجویانی که در جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور به عنوان برگزیده انتخاب شدند، حتما از سوی دانشگاه حمایت و پشتیبانی خواهند شد.

امین ناجی از برگزاری نخستین جلسه با معاونت پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه خبر داد و گفت: مراحل اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص حمایت‌های ویژه دانشگاه صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به چشم انداز دانشگاه پیام نور در حوزه فرهنگی در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال ۱۴۰۰ علاوه بر افزایش گستره کمی فعالیتها، تعمیق در اقدامات فرهنگی را خواهیم داشت و اقداماتی صورت می‌گیرد که در یک نهضت جهادی بتوانیم دانشجویانی با مهارت‌های متعدد و کارآفرینی به جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام
captcha