استقبال از ایده‌های کاربردی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3958148
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
فرصت مطلوب برای جوانان اردبیل؛

استقبال از ایده‌های کاربردی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل

دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل از جذب ایده در این مرکز با هدف شتابدهی به کسب و کار‌های فناورانه جوانان استان اردبیل خبر داد.

استقبال از ایده‌های کاربردی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سلیم پناهی، دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل، ۱۷ اسفندماه اظهار کرد: با هدف شناسایی و پرورش ایده‌های نو و استمرار فعالیت‌های نوآورانه در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی مرکز نوآوری و شتابدهی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جهاددانشگاهی راه اندازی شده و توافق نامه آن منعقد شده است تا بتواند در این حوزه موثر عمل نماید.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه ورود رشته‌های مرتبط با حوزه صنایع خلاق و فرهنگی به پژوهش‌های کاربردی برای حل نیاز‌های جامعه، ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری، موردنیاز جامعه، حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری، بسترسازی برای ایجاد، گسترش و رشد استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپای دانش محور، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خالقیت کارآفرینان، دانشجویان و جوانان فناوران از اهداف مهم این مرکز است.

پناهی با دعوت از جوانان ایده پرداز استان اردبیل خاطرنشان کرد: صاحبان ایده‌های کاربردی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://survey.porsline.ir/s/VKsk۳۷s/ ایده‌های خود را ثبت و یا با دریافت فرم اولیه از آدرس http://impard.acecr.ac.ir/fa/download/category/۸۳/ نسبت به ارائه حضوری ایده‌های خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به همکاری سازنده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: پذیرش ایده در این مرکز در حوزه‌هایی نظیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کسب و کار‌های دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، هنر‌های تجسمی و نمایشی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه و گیاهان داروئی و طب سنتی صورت می‌پذیرد.

پناهی تصریح کرد: این ایده‌ها پس از بررسی اولیه و داوری تخصصی، با نظر شورای جذب و سرمایه گذاری در فضای مرکز منش استقرار یافته و از خدمات حمایتی بهره مند می‌شوند.

دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل با اشاره به فعالیت‌های این مرکز گفت: این مرکز در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی اقدامات خود را پیش می‌برد و در فاز ترویج نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رویداد‌های فناورانه و کارآفرینی اقدام خواهد کرد که امیدواریم جوانان عزیز از این فرصت بهره برداری مطلوبی داشته باشند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۹۵۰۵ داخلی ۱۱۱ و ۱۲۱ تماس حاصل نموده و از مشاوره‌های اولیه برخوردار شوند.

انتهای پیام
captcha