صدور مجوز الکترونیکی ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان
کد خبر: 3958561
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

صدور مجوز الکترونیکی ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از صدور مجوز الکترونیکی۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون‌های مساجد لرستان در حال انجام است.

صدور مجوز الکترونیکی ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سه‌شنبه، ۱۹ اسفندماه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز لرستان و بزرگداشت ۱۸ اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بیت نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان، اظهار کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری استان لرستان کارهای ارزشمندی در بستر فضای مجازی و فعالیت‌های جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در استان لرستان بیش از ۴۰۰ کانون در شهرها و روستاها فعالیت دارند، افزود: ۲۵۰ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صادر شده و اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون‌های مساجد استان در حال انجام است.

فتایی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تابلو در اختیار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان قرار داده شده است، تصریح کرد: در طرح ملی ایران قوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان حائز رتبه ۱۳ و در غرب کشور حائز رتبه برتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در حوزه نماز، به برگزاری جشنواره فرهنگی نماز اشاره کرد و گفت: در این برنامه از تعدادی از فعالان و برگزیدگان این جشنواره در حوزه‌های سرود، نقاشی، خاطره‌گویی، دلنوشته و صحت قرائت نماز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha