تلاش مجلس برای پیگیری امور به دور از سیاسی‌كاری‌ است
کد خبر: 3959601
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

تلاش مجلس برای پیگیری امور به دور از سیاسی‌كاری‌ است

رئیس مجمع نمایندگان فارس ضمن ارائه گزارش عملكرد این مجمع طی چند ماه اخیر گفت: از ابتدای مجلس یازدهم به دنبال این بوده‌ایم که مسائل مهم استان را بدون حاشیه‌پردازی و سیاسی‌کاری بیهوده دنبال کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز، 24 اسفندماه در دیدار با آیت‌الله دژكام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با ارائه گزارشی از عملکرد مجمع در چند ماه گذشته گفت: از ابتدای مجلس یازدهم به دنبال این بوده‌ایم که مسائل مهم استان را بدون حاشیه‌پردازی و سیاسی‌کاری بیهوده دنبال کنیم.

وی افزود: نمایندگان استان فارس به‌عنوان یک استان مهم و اثرگذار بر معادلات کشور، سعی کرده‌اند که در مجلس خالق شرایط باشند نه مخلوق آن که در تحقق این مهم نیز همگی تلاش خوبی را انجام داده‌اند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برای اعضای مجمع از همان ابتدا پیگیری پروژه‌های بزرگ و محرک استان فارس در اولویت قرار گرفت که در این راستا شاهد موفقیت‌های خوبی نیز بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین گفت: برگزاری جلسات متعدد با وزرا در تهران، احصا و برآورد کمبودهای استان و ارائه آن به وزارتخانه‌ها و نهادهای مرتبط، از جمله اقدامات اعضای مجمع از ابتدای شروع به کار مجلس بوده است.

عزیزی ادامه داد: تلاش برای حل مشکل آب استان، جبران عقب ماندگی های فارس با توسعه راه‌های ریلی، هوایی و جاده‌ای، کمک به رونق صنعت استان و... از جمله کارهای زیربنایی بوده که ما دنبال کردیم که معمولا این اقدامات به چشم نمی‌آید.

وی تصریح كرد: سرعت بخشیدن به توسعه استان به دور از وادادگی و بی‌عملی همواره مدنظر نمایندگان است و آن‌ها پیگیری مشکلات استان را وظیفه خود می‌دانند.

انتهای پیام
captcha