حزب‌الله: با روسیه در مورد سوریه اتفاق نظر داریم
کد خبر: 3960221
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

حزب‌الله: با روسیه در مورد سوریه اتفاق نظر داریم

فرستاده حزب‌الله لبنان به روسیه گفت که هیئت اعزامی به مسکو بر سر برقراری امنیت در سوریه و عدم بازگشت تروریسم به این کشور با روس‌ها کاملاً اتفاق نظر دارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العهد، «عمار  الموسوی»، فرستاده حزب‌الله لبنان به روسیه شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در مسکو گفت که برخی از کشور‌های غربی با سوء استفاده از موضوع واکسن کرونا به دنبال دستاورد‌های سیاسی هستند.

وی افزود: روند همکاری ما با روسیه در رابطه با واکسن کرونا آغاز شده است و به زودی ثمرات آن مشخص خواهد شد.

الموسوی با تأکید بر اینکه مسکو درباره برقراری آرامش در لبنان اهمیت زیادی از خود نشان داده است، افزود: در این برهه حساس که لبنان دارای بحران است، نیاز زیادی به کمک دوستان خود بویژه روسیه داریم.

فرستاده حزب‌الله لبنان به روسیه تصریح کرد: ما با روسیه بر سر ایجاد امنیت و آرامش برقراری امنیت و ثبات در سوریه و عدم بازگشت تروریسم به این کشور کاملاً اتفاق نظر داریم.

هیئتی از حزب‌الله لبنان به ریاست «محمد رعد»، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اخیراً به مسکو سفر کرده است.

کارشناسان با توجه به نقش روسیه در کمک به حل بحران‌های یمن، سوریه و موضوع برنامه هسته‌ای ایران و پرونده لبنان می‌گویند که سفر هیئت حزب‌الله به مسکو معانی زیادی دارد و دال بر اهمیت سفر است.

انتهای پیام
captcha