نوروز 1400 همراه با مسابقه کتابخوانی با موضوع رفتار شهروندی
کد خبر: 3961317
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

نوروز 1400 همراه با مسابقه کتابخوانی با موضوع رفتار شهروندی

مسابقه کتابخوانی در قالب چهار کتاب نقره‌ای با موضوع «رفتار شهروندی» به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و به مناسبت نوروز 1400 برگزار می‌شود.

نوروز 1400 همراه با مسابقه کتابخوانی با موضوع رفتار شهروندی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، احمد رضایی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، امروز هفتم فروردین‌ماه 1400، اظهار کرد: مسابقه کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌هایی است که براساس انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: کتاب‌هایی با عنوان «کتاب‌های نقره‌ای» با موضوع رفتار شهروندی برای این مسابقه در نظر گرفته شده که در قالب چهار کتاب به‌صورت PDF در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و مخاطب آن شهروندان هستند.

رضایی ادامه داد: این کتاب‌ها با موضوعات مختلف در حوزه مدیریت شهری شامل درختکاری، سالمند، پسماند و حفظ محیط زیست با تأکید بر مصرف بهینه انرژی آماده شده است.

وی با اشاره به بارگذاری این کتاب‌ها در کانال شاد آموزش و پرورش تصریح کرد: نخستین کتاب با موضوع درختکاری و دومین کتاب با موضوع سالمند در هفته نخست ایام نوروز، کتاب پسماند در هفته دوم فروردین و کتاب حفظ محیط زیست و مصرف بهینه انرژی در هفته سوم فروردین 1400 بارگذاری و مسابقه آنها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات بین دانش‌آموزان، اولیای دانش‌آموزان و همکاران برگزار می‌شود و نتایج و جوایز آن همزمان با جشن نکوداشت اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha