اهدای ۷ هزار بسته معیشتی به نیازمندان لرستانی
کد خبر: 3963415
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
با اجرای رزمایش «ضیافت همدلی»؛

اهدای ۷ هزار بسته معیشتی به نیازمندان لرستانی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح رزمایش «ضیافت همدلی» با هدف کمک به فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح هفت هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

امروز ارسال شود/ توزیع ۷ هزار بسته معیشتی با اجرای طرح ضیافت همدلی در لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در طول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رزمایش «ضیافت همدلی» با هدف کمک به فقرا و نیازمندان استان لرستان در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی از توزیع هفت هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «ضیافت همدلی» خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل درآمد بقاع متبرکه، موقوفات و همچنین کمک‌های خیرین تهیه و توزیع خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام عباس‌زاده با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان، افزود: برنامه‌های قرآنی، تفسیر و ترتیل‌خوانی در بقاع شاخص استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری برنامه تفسیر نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان طی ماه مبارک رمضان، گفت: این برنامه در حسینیه حبیب بن مظاهر شهرستان خرم‌آباد ضبط و از طریق صداوسیمای مرکز لرستان پخش خواهد شد و علاوه بر این یک مفسر نیز از استان قم برای برگزاری برنامه تفسیر قرآن به استان اعزام خواهد شد که این برنامه تفسیر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقارن با سالروز وفات حضرت خدیجه(س) برنامه‌ای تحت عنوان «مادر امت» برگزار خواهد شد از اجرای طرح نسیم کرامت خبر داد و گفت: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۱۵ رمضان برگزار خواهد شد؛ همچنین با همکاری چند نانوایی در سطح شهر نان رایگان بین فقرا و نیازمندان تقسیم می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس‌زاده با بیان اینکه در صورت شرایط مطلوب بهداشتی و دستور ستاد کرونا برنامه‌های قرآنی، مذهبی و دینی و لیالی قدر در سطح بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به‌صورت محدود و با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha