بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه فراخوان شد
کد خبر: 3963476
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه فراخوان شد

دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های سطح4(دکتری) حوزویان داخل و خارج کشور را برای شرکت در بیست و سومین دوره این همایش فراخوان کرد.

ارسال/ بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه فراخوان شد
به گزارش ایکنا، با اعلام فراخوان بیست و سومین دوره این همایش، سامانه اینترنتی همایش برای ثبت‌نام کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های سطح ۴ حوزویان فعال شد.

آثاری می‌توانند در این همایش شرکت داده‌شوند که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین، توسط فضلا و علمای حوزوی داخل و خارج کشور، تألیف، ترجمه، تحقیق و تصحیح شده باشند.

حوزوی بودن پدیدآورندگان آثار؛ کتاب‌هایی که چاپ اول آن‌ها (توسط ناشران داخلی) در سال ۱۳۹۹ شمسی (۱۴۴۰ تا ۱۴۴۱ قمری، ۲۰۱۹ میلادی) باشد؛ کتاب‌هایی که چاپ اول آن‌ها (توسط ناشران خارج از کشور) در سال ۱۴۳۹ تا ۱۴۴۱ قمری، یا ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ میلادی باشد و پایان‌نامه‌های سطح ۴ (دکتری) که در سال ۱۳۹۹ دفاع شده باشد. (بارگذاری تصویر صورت‌جلسه دفاع پایان‌نامه و فایل الکترونیکی پایان‌نامه با فرمت word یا pdf در هنگام ثبت‌نام، ضروری است) از جمله شرایط شرکت در همایش کتاب سال حوزه است.

هر اثر، فقط یک‌بار می‌تواند در همایش شرکت داده شود، بنابراین کتاب‌هایی که قبلا در قالب پایان‌نامه، به دبیرخانه همایش واصل شده و مورد ارزیابی قرار گرفته باشند، پذیرفته نخواهند شد. مگر اینکه محتوای کتاب، نسبت به پایان‌نامه ارائه شده، بیش از ۳۰ درصد تغییرات و اضافات داشته باشد.

روش ارسال آثار هم از طریق تکمیل فرم مربوطه (به صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه همایش)؛ ارسال ۲ نسخه از اثر به دبیرخانه همایش (پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری)؛ امکانپذیر است و ارائه نسخه اصلی اثر (زبان مبدأ)، برای کتاب‌های ترجمه‌شده ضروری است.

محور‌های ویژه همایش شامل؛ ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب؛ زن و خانواده؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی؛ آسیب‌های اجتماعی؛ جمعیت؛ اقتصاد مقاومتی؛ سبک زندگی اسلامی؛ هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام) و محیط زیست و منابع طبیعی است.

مهلت ارسال آثار، پایان خردادماه ۱۴۰۰ است و این مهلت تمدید نمی‌شود همچنین نحوه ارتباط با دبیرخانه همایش از طریق تلفن دبیرخانه به شماره ۵-۰۲۵۳۲۱۳۵۶۰۳ و نشانی سایت اینترنتی همایش به نشانی www.ketabeHowzeh.ir و سامانه پیام کوتاه: ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ است. ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha