تعامل میان ایکنا و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
کد خبر: 3963958
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

تعامل میان ایکنا و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نشست هماهنگی افزایش همکاری‌های خبرگزاری ایکنا و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور سردبیر ایکنا قم و مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

برگزاری برنامه‌های مشترک ایکنا و پژوهشگاه حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از قم، نشست هماهنگی افزایش همکاری‌های خبرگزاری ایکنا و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور سردبیر ایکنا قم و مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این نشست در رابطه با چگونگی توسعه همکاری‌ها به منظور هم‌افزایی در استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و امکانات قرآنی، علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طرفین گفت‌وگو شد.

در ادامه نشست، زمینه‌های همکاری در مفاد معرفی آثار اعم از کتب و مقالات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بهره‌گیری از خدمات و تولیدات قرآنی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طرفین، بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و محققان و برگزاری نشست‌ها و گفت‌وگوهای قرآنی، علمی، فرهنگی و اجتماعی پیش‌بینی شده‌است.

همچنین، در پایان این نشست مقرر شد، گفت‌وگوهای مشترک مرتبط با مفاهیم علوم قرآنی، روانشناسی و درمان‌گری معنوی و جامعه‌شناسی و.. برگزار و بیش از 20 عنوان جلد کتاب در حوزه قرآن‌پژوهی، روانشناسی، حقوق و فقه اجتماعی و.. معرفی شود.

انتهای پیام
captcha