فراخوان طرح پژوهشی و مطالعاتی «مرجعیت علمی قرآن» اعلام شد
کد خبر: 3965012
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

فراخوان طرح پژوهشی و مطالعاتی «مرجعیت علمی قرآن» اعلام شد

فراخوان طرح پژوهشی و مطالعاتی «مرجعیت علمی قرآن»، از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم اعلام شد.

طرح پژوهشی و مطالعاتی مرجعیت علمی قرآن فراخوان شدبه گزارش ایکنا، فراخوان طرح پژوهشی و مطالعاتی «مرجعیت علمی قرآن» از سوی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم اعلام شد.
 
قرآن کریم باید در همه دانش‌ها و کنش‌های کلان بشری به عنوان راهنمای اساسی و میزان سنجش حقیقت به‌کار آید و در کنار سایر منابع معرفتی، به عنوان مهم‌ترین مصدر معرفت در میدان تولید دانش نگریسته شود.
 
از این‌رو پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآنِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، جهت پرورش نیروی متخصص در حوزه قرآن‌پژوهی و بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و گفتمان‌سازی در راستای عملیاتی‌ کردن منشور مرجعیت علمی قرآن کریم، طرح پژوهشی و مطالعاتی «مرجعیت علمی قرآن کریم» را اجرا می‌کند.
 
تحصیل در حوزه علمیه، اتمام سطح ۳ یا کارشناسی ارشد دانشگاه، حداکثر سن ۳۵ سال(بلامانع بودن شرط سنی تا 38 سال، در صورت داشتن رزومه علمی قوی)، از جمله شرایط حضور علاقه‌مندان در این طرح است.
 
مزایای این دوره شامل اعطای گواهی پایان دوره، حمایت مالی از آثار پژوهشی، چاپ مقالات برتر و واگذاری طرح‌های کلان پژوهشی است.
 
یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند رزومه علمی خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به نشانی point_right در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha