سلسله درس‌گفتارهای معارف قرآنی «به اضافه نور» برگزار می‌شود
کد خبر: 3965354
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

سلسله درس‌گفتارهای معارف قرآنی «به اضافه نور» برگزار می‌شود

سلسله درس‌گفتارهای معارف قرآنی با عنوان «به اضافه نور»، ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی سراسر کشور با سخنرانی جمعی از اندیشمندان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سلسله درس‌گفتارهای معارف قرآنی با عنوان «به اضافه نور» روزهای سه‌شنبه 31 فروردین، دوشنبه ششم اردیبهشت، دوشنبه سیزدهم اردیبهشت و دوشنبه بیستم اردیبهشت از ساعت 14 برگزار خواهد شد.

در نشست نخست حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به موضوع «تواصی به حق و صبر، ابعاد و اعماق کاربردی آن» می‌پردازد. حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار شیرازی، مبلغ بین‌المللی و قرآن‌پژوه در نشست دوم به مناسبت میلاد امام حسن(ع) درباره «قرآن و امام حسن مجتبی(ع)» سخنرانی می‌کند.

در نشست سوم محسن اسماعیلی، عضو مجلس خبرگان رهبری با موضوع «ویژگی‌های حاکم تراز قرآنی با نگاهی به شخصیت امیرالمومنین علی(علیه السلام)» به سخنرانی می‌پردازد. در نشست چهارم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، به موضوع «فرهنگ جهادی از منظر قرآن» می‌پردازند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند از طریق لینک amjad.jde.ir/isqa اقدام کنند و با انتخاب عنوان برنامه «به اضافه نور» و رمز عبور 123456 وارد نشست شوند.

ارسالی ////سلسله درسگفتارهای معارف قرآنی «به اضافه نور» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha