طرح رمضانی «شب‌های آسمانی سئوالات قرآنی» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3966073
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

طرح رمضانی «شب‌های آسمانی سئوالات قرآنی» در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: طرح رمضانی «شب‌های آسمانی سئوالات قرآنی»، با هدف گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی خردسالان و نوجوانان با معارف دینی و تربیت جوانان مستعد در حوزه قرآن، اجرا می‌شود.

طرح رمضانی «شب‌های آسمانی سئوالات قرآنی» در اردبیل اجرا می‌شودحجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: طرح رمضانی «شب‌های آسمانی سئوالات قرآنی»، با هدف گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی خردسالان و نوجوانان با معارف دینی و تربیت جوانان مستعد در حوزه قرآن، اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام صابر، یادآور شد: ما در برنامه‌های ماه رمضان امر جریان‌سازی تواصی در آموزه‌های دینی را مورد توجه قرار داده ایم به این ترتیب که هر روز طرح یک سوال قرآنی و اهدای جوایز به ۳ نفر جمعاً ۹۰ نفر در طول ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح شامل موضوعاتی چون تدبر در کلام وحی، قرائت تحقیق توسط قاریان برتر، آموزش احکام با پخش کلیپ و سخنرانی نوجوانان در حوزه قرآن است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی، انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن خوانی، استماع قرائت قرآن، معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه‌ای برای قاریان جوان و افزایش تجربه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح‌های معنوی است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح رمضانی می‌توانند به آدرس https://instagram.com/hoseyniyan_sarein مراجعه فرمایند.

انتهای پیام
captcha