برگزاری دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌» در لرستان
کد خبر: 3966199
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

برگزاری دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌» در لرستان

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌» به‌مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌»صیاد درگاهپور، مدیر اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌» به‌مناسبت تکریم و بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: اولین دوره این مسابقه سال گذشته با موضوع خاطره‌نویسی خبرنگاران از دوران تحصیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با قلم خود می‌توانند بهترین خاطرات را از دوران تحصیل روی کاغذ بیاورند، ادامه داد: از اهداف برگزاری این مسابقه، تکریم مقام معلم و توجه به نقش خطیر خبرنگاران است.

درگاهپور با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقه «‌خ مثل خبرنگار‌» با طرح یک پرسش همراه است، تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا آموزش و یادگیری را مانند سایر وجوه زندگی بشر تحت تأثیر قرار داد. لذا، موضوع این مسابقه تعهد و تلاش معلمان لرستان در مدیریت خردمندانه کرونا است و اینکه این چالش پیش رو، چگونه منجر به تداوم موفق امر آموزش و تحصیل دانش‌آموزان در استان می‌شود.

مدیر اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: خبرنگاران پاسخ خود را در قالب یک یادداشت و یا گزارش خبری مکتوب با ذکر نام و نام خانوادگی، نام رسانه و شماره تماس به شماره واتساپ 09163984570 ارسال کنند.

وی در خصوص هدایای این مسابقه گفت: به ۳۰ نفر از برگزیدگان جوایزی از سوی اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha