انعکاس فعالیت مؤسسات قرآنی اصفهان در صدا‌وسیمای استان
کد خبر: 3966203
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

انعکاس فعالیت مؤسسات قرآنی اصفهان در صدا‌وسیمای استان

در راستای هماهنگی اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان با صدا و سیمای استان، تصمیم به انعکاس گسترده‌تر فعالیت‌های مؤسسات قرآنی این استان از سوی صدا و سیما در سال 1400 گرفته شده است.

به گزارش ایکنا، در راستای جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان با صداوسیمای این استان، تصمیم به انعکاس گسترده‌تر و مؤثرتر فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسات قرآنی اصفهان از سوی صدا‌وسیما در سال 1400 گرفته شده است.

از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، می‌توان به معرفی خانواده‌های قرآنی (خانواده‌هایی که دو یا بیشتر اعضای خانواده، تلاش مؤثر در زمینه امور قرآنی دارند)، معرفی اساتید یا مربیان دارای رتبه و معرفی قرآن‌آموزان شاخص که علاوه بر کار قرآنی در یکی از زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی، اجتماعی و ... دارای رتبه باشند، اشاره کرد.

همچنین معرفی گروه سرود، تواشیح، همخوانی، ابتهال و سایر هنرهای قرآنی، مؤسساتی که دارای کار شاخص در زمینه خردسالان و کودکان هستند، معرفی اساتید و پیشکسوتان، معرفی تولیدات قرآنی از جمله کلیپ، نکات قرآنی، پاسخ به شبهات، منابر قرآنی، درس‌های قرآنی با نگاه هنری و جذاب، سبک‌های آموزش‌های قرآنی در قالب یک کلاس، ارائه یک نوع مسابقه تلویزیونی جذاب، معرفی جلسات سنتی قرآن، طرح‌های مختلف و نوآوری‌ها و کارشناسانی که در برنامه‌های مختلف صداوسیما بتوان از آن‌ها استفاده کرد، از دیگر حوزه‌هایی نام برده شده است که امکان حضور مؤسسات قرآنی اصفهان در آن فراهم است.

انتهای پیام
captcha