اجرای طرح حزب‌خوانی قرآن در مؤسسه آلاءنور
کد خبر: 3966227
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

اجرای طرح حزب‌خوانی قرآن در مؤسسه آلاءنور

مدیر مؤسسه قرآنی آلاء‌نور ماهدشت از اجرای «حزب‌خوانی قرآن» در این مؤسسه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هر روز یک ختم قرآن به همت اعضای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

اجرای طرح حزب‌خوانی قرآن در موسسه آلاءنور

مریم اردشیری، مدیر مؤسسه قرآنی آلاء‌نور ماهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح «حزب‌خوانی قرآن» در این مؤسسه خبر داد و گفت: مؤسسه قرآنی آلاءنور در ماه مبارک رمضان برنامه‌های دینی و قرآنی متنوعی را برای اعضای خود برگزار می‌کند که بیشتر این برنامه‌ها به‌صورت مجازی و برای بهره‌مندی هرچه بیشتر اعضا از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان تدوین و طراحی شده است.

وی افزود: طرح «حزب‌خوانی قرآن» یکی از طرح‌های قرآنی این مؤسسه است که براساس آن هر روز یک ختم قرآن به همت اعضای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه قرآن‌ کریم دارای ۱۲۰ حزب است، بیان کرد: براساس این طرح در قالب گروه‌های ۱۲۰ نفره، هر نفر یک حزب قرآن را انتخاب کرده و در نهایت روزانه یک ختم قرآن‌ کریم انجام خواهد شد و درطول ماه مبارک رمضان ۳۰ بار ختم قرآن صورت می‌گیرد.

اردشیری ادامه داد: کسانی که حزب‌های خود را مشخص می‌‌کنند از طلوع صبح تا ساعت ۲۴ شب فرصت دارند که نسبت به تلاوت حزب تعیین شده اقدام کنند و اگر کسی موفق به تلاوت آن نشد سایر اعضا تلاوت آن را برعهده می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمام مراحل اجرای این طرح قرآنی از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح «حزب‌خوانی قرآن» از طریق فضای مجازی می‌توانند ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha