سپاه؛ مظهر اقتدار و عزت نظام
کد خبر: 3966536
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۶

سپاه؛ مظهر اقتدار و عزت نظام

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری، خود آگاهی، خودكفایی و اعتماد به نفس ملت ایران است.

سپاه؛ مظهر اقتدار و عزت نظام

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، دوم اردیبهشت ماه، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه عاشورا، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس، سركوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی كشور و دفع حوادثی داشته‌اند كه به نوعی امنیت كشور و نظام را تهدید می كرد.

وی اضافه کرد: سپاه در همه ماموریت‌ها و وظایفی كه بر عهده‌اش گذاشته شده كارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

آل‌هاشم، سپاه پاسداران را دژی مستحكم و نفوذ ناپذیر توصیف و تصریح کرد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه تبریز، تأمین امنیت و برقراری نظم در كشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحركات خراب كارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی كردن كودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه‌های تجزیه طلب را مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاكنون برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه های مهم این کشور است.

وی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

آل‌هاشم با بیان این که بسیاری از بحران های داخلی کشور در طول سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی های پاسداران رشید اسلام دفع شد، بیان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

انتهای پیام
captcha