حماس خواستار آماده کردن موشک‌های مقاومت برای هدف قرار دادن تأسیسات دشمن شد
کد خبر: 3967129
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

حماس خواستار آماده کردن موشک‌های مقاومت برای هدف قرار دادن تأسیسات دشمن شد

جنبش حماس از مقاومت غزه خواست تا موشک‌هایش برای هدف قرار دادن مواضع دشمن و تأسیسات نظامی آن در آماده‌باش کامل باشد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای از مقاومت نوار غزه خواست تا به تظاهرات خود در منطقه قدیمی قدس اشغالی ادامه دهد و هر لحظه دست به سلاح باشد و موشک‌های خود را برای هدف قراردادن تأسیسات رژیم صهیونیستی آماده کند.

در این بیانیه آمده است: از مقاومت قهرمان فلسطین در نوار غزه می‌خواهیم هر لحظه آماده شلیک باشند و موشک‌های خود را آماده کند و برای حمله به تأسیسات نظامی و مهم دشمن در آماده‌باش کامل باشد.

حماس افزود: ما خواستار ادامه اعتراضات فلسطینیان در منطقه قدیمی قدس و هماهنگی و وحدت میان همه گروه‌های فلسطینی و تشکیل فوری فرماندهی میدانی مشترک هستیم و بر اقامه نمازها در مسجدالاقصی و محوطه آن تأکید داریم.

جنبش حماس از اهالی کرانه باختری و مناطق مختلف فلسطین خواست تا راهی مسجد الاقصی شوند و در مقابل ایستگاه‌های بازرسی نظامی که مانع دسترسی آنها به شهر قدس می‎شوند، نماز بخوانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنبش تأکید کرد که ما بار دیگر اعلام می‌داریم که بر وعده خود با شهدا، اسرا و آزادگان پایبندیم و راه آنان را ادامه خواهیم داد و با خدا و ملت خود نیز عهد می‌بندیم که لحظه‌ای از مبارزه علیه دشمن و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی کوتاه نیاییم.

در این بیانیه آمده است که ساکنان قدس بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که قدس قلب فلسطین است و توطئه‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین به ویژه مسجد مبارک الاقصی در برابر عزم و اراده پولادین ساکنان قدس شکست خورده و راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha