كارگران نقش‌آفرینان اصلی رشد جامعه هستند
کد خبر: 3968274
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

كارگران نقش‌آفرینان اصلی رشد جامعه هستند

در بخشی از پیام مسئول سازمان بسیج كارگران و كارخانجات سپاه فجر فارس به‌ مناسبت روز جهانی كارگر آمده است: «بدون شک مقوله کار یکی از مؤلفه‌های برجسته برای رشد و تعالی جامعه است که نقش‌آفرین اصلی آن کارگران هستند».

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی كارگر، محمدجواد مختاری، مسئول سازمان بسیج كارگران و كارخانجات سپاه فجر فارس پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

«بدون شک مقوله کار یکی از مؤلفه‌های برجسته برای رشد و تعالی جامعه است  که نقش‌آفرین اصلی آن کارگران هستند.

کارگران به‌ عنوان نیروی انسانی مولد با حضور در کارخانجات و سایر مشاغل مختلف عامل اصلی چرخش اقتصاد، ارتقای بهره‌وری و قطع دست اجانب از ثروت ملی به‌شمار می‌روند.

در سال‌های اخیر اعمال تحریم‌های ظالمانه و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا نقش کارگران را بیشتر و درخشان‌تر از همیشه در مهار مشکلات نمایان کرد.

باور این است که رهایی کشور از تیررس توطئه‌های دشمنان در بخش اقتصادی متکی بر اقدامات مؤثر و کوشش‌های، قشری توانمند به نام کارگر است که وفادارترین قشر در جامعه پویای ایران بوده و در صحنه حضوری فعال دارند و مخلص‌ترین مجموعه‌های فعال در بخش اقتصاد می‌باشند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهیدان والامقام به‌خصوص شهدای پرافتخار قشر کارگری، روز جهانی کارگر را به جامعه کارآفرین و تلاشگر ایران اسلامی، به‌ویژه کارگران شریف استان فارس تبریک گفته و امیدواراست روز کارگر طلیعه ابتکارات نوین برای جامعه کارگری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد».

انتهای پیام
captcha