معلمان در صف اول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند
کد خبر: 3969026
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

معلمان در صف اول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه گفت: معلمان قشری زحمتکش، شاغل در ردیف شغل انبیا و در صف اول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، زمان‌الله كریمی، فرمانده انتظامی شهرستان خرامه امروز، 13 اردیبهشت‌ماه همزمان با ایام بزرگداشت مقام معلم با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیدار كرد و ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه علم و دانش، گفت: پس از پیروزی انقلاب ‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت‌ماه سال 1358، این روز به‌عنوان روز معلم نامگذاری و همواره مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته است.

وی معلمان را قشری زحمت‌كش توصیف كرد و افزود: شغل معلمی در ردیف شغل انبیای الهی قرار دارد و در حقیقت این افراد در صف اول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

كریمی بیان كرد: روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر فرهنگیان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم بیانگر اهمیت ویژه معلمان به‌عنوان زیر ساخت فرهنگی، تربیتی و علمی جامعه است.

فرمانده انتظامی خرامه اظهار کرد: اینجانب با افتخار این روز بزرگ را فرصتی مغتنم می‌دانم تا مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم معلمانی کنم که نقش بی‌بدیل آن‌ها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha