انتقاد انصارالله یمن از هدیه‌های تبلیغاتی یونیسف در حمایت از اسرائیل
کد خبر: 3969145
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲

انتقاد انصارالله یمن از هدیه‌های تبلیغاتی یونیسف در حمایت از اسرائیل

انصارالله یمن از اهدای کیف‌های منقش به نقشه سرزمین‌های اشغالی به کودکان یمنی از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) انتقاد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، انصارالله یمن، سازمان یونیسف را به توزیع کیف‌های مدرسه با تصویر نقشه‌هایی که رژیم اشغالگر قدس را به جای کشور فلسطین به رسمیت می‌شناسد، متهم کرد. به گفته انصارالله این کیف‌ها قرار بود بین دانش‌آموزان در استان حدیده توزیع شود که توقیف و بازگردانده شد.

شبکه تلویزیونی المسیره که متلعق به انصارالله است، گزارش داد که حدود 780 کیف مدرسه متعلق به یونیسف کشف و ضبط شده است که اسرائیل را به جای فلسطین به رسمیت شناخته و این سازمان قصد داشت آنها را بین دانش‌آموزان دختر و پسر در استان حدیده توزیع کند.

این شبکه افزود: محموله این کیف‌های مدرسه با حضور سرهنگ مهدی الکحلانی، مدیر کل پلیس استان حدیده و جابر الرازحی مدیر شورای عالی مدیریت و هماهنگی امور بشردوستانه شعبه الحدیده توقیف شد.

جابر الرازحی تأکید کرد که این اولین بار نیست که چنین اقدامی صورت می‌گیرد. قبلاً نیز  تعداد زیادی از این کیف‌ها کشف و ضبط شده است. به گفته وی این اقدامات و فعالیت‌ها به نام تأمین نیازهای مردم یمن اما در اصل با نیات خصمانه و تحریک‌آمیز صورت می‌گیرد و در خدمت برنامه‌های نیروهای شیطانی و استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل است.

انتهای پیام
captcha