بههمت هیئت امنای آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) منطقه دهپیاله شیراز 200 بسته گوشت گرم گوسفند میان تعدادی از خانوادههای نیازمند سطح شهر شیراز توزیع شد. 
به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ادارهکل اوقاف و امور خیریه استان فارس علی شیر لطفی، رئیس هیئت امنای بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) عصر پنجشنبه، 16 اردیبهشتماه گفت: بهمنظور حمایت از نیازمندان در شبهای ماه مبارک رمضان ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گرم شامل گوشت گوسفند توسط بانیان خیر و مرکز افق آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) دهپیاله تهیه و جهت نیازمندان در سطح شهر شیراز توزیع شد.
وی افزود: در این برنامه خیرخواهانه تعداد ۲۰۰ بسته گوشت گرم در اختیار خانوادههای نیازمند که پیشتر شناسایی شده بودند، قرار گرفت.
لطفی با اشاره به برنامههای فرهنگی، مذهبی و فعالیتهای نیکاندیشانه مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) دهپیاله گفت: توزیع بستههای معیشتی، اطعام گرم و توزیع قرص نان بهصورت رایگان و با رعایت کامل شیوهنامههای بهداشتی از دیگر برنامههای خیرخواهانه این مرکز بوده است که در طول ماه مبارک رمضان و شبهای قدر بهصورت جهادی توسط اعضای هیئت امناء و خدام انجام شد و تا پایان ماه مبارک نیز تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام