برپایی مسابقه كتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها» در دانشگاه شیراز
کد خبر: 3970056
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

برپایی مسابقه كتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها» در دانشگاه شیراز

به همت کانون قرآن و عترت و با همکاری دانشکده الهیات دانشگاه شیراز به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها» در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ماه مبارك رمضان، یكسری برنامه‌های قرآنی، مذهبی و فرهنگی به‌ همت كانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

یكی از این ویژه‌برنامه‌ها مسابقه كتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها» با همكاری دانشكده الهیات دانشگاه شیراز است كه این مسابقه برگرفته از توصیه‌های مقام معظم رهبری در باب منزلت ماه مبارك است.

این مسابقه در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه جاری ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهد شد كه به برگزیدگان آن 3 كارت هدیه 200 هزار تومانی، 3 كارت هدیه 150 هزار تومانی و 3 كارت هدیه 100 هزار تومانی  تعلق خواهد گرفت و علاوه بر این‌ها 3 كارت هدیه 50 هزار تومانی به قید قرعه به شركت‌كنندگان تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت دریافت فایل منبع و لینک سؤالات مسابقه می‌توانند به کانال و گروه‌های کانون در پیام رسان های تلگرام، سروش به آدرس @quranshirazuو یا گروه‌های واتساپی کانون به آدرس‌های https://chat.whatsapp.com/JHa9DNAWvvv1KYKJwd1xr1 و https://chat.whatsapp.com/CPPL30C3clN8KFfhAmDxmB مراجعه كرده و یا به شماره 09103467838 پیام دهند.

انتهای پیام
captcha