برپایی وبینار «تجلی نام مبارک محمد(ص) در هنر خوشنویسی تمدن دوره اسلامی» در شیراز
کد خبر: 3970645
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

برپایی وبینار «تجلی نام مبارک محمد(ص) در هنر خوشنویسی تمدن دوره اسلامی» در شیراز

وبینار «تجلی نام مبارک محمد(ص) در هنر خوشنویسی تمدن دوره اسلامی» از سری برنامه‌های کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، وبینار «تجلی نام مبارك محمد(ص) در هنر خوشنویسی تمدن دوره اسلامی» از سری برنامه‌های كنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در آیینه ادب و هنر در بستر فضای مجازی و در شیراز برگزار می‌شود.

در این وبینار نادر کریمیان سردشتی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دارای دکتری در رشته تاریخ علم، آکادمی علوم تاجیکستان، دکتری در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشجوی دوره دکتری در رشته ادیان و عرفان تطبیقی سخنرانی خواهد كرد.

زمان برگزاری این وبینار ساعت 18 روز جمعه، 24 اردیبهشت‌ماه جاری خواهد بود كه علاقه‌مندان جهت مشاهده می‌توانند به آدرس www.wcam.ir مراجعه كنند همچنین این وبینار از طریق صفحه اینستاگرام کنگره با آدرس Http://Instagram.com/artsforMuhammad پخش خواهد شد.

بنا بر این گزارش، كنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در آیینه ادب و هنر تلاشی از مركز آفرینش‌های هنری و ادبی اساتید دانشگاه‌های كشورمان با محوریت دانشگاه شیراز است كه در اجرای آن دستگاه‌های مختلف بین‌المللی، ملی و استانی مشاركت و همراهی دارند.

این كنگره كار خود را همزمان با بعثت پیامبر(ص) آغاز كرده است و آثار از طریق سایت کنگره به ادرس www.wcam.ir دریافت خواهد شد. این سایت به هفت زبان تهیه شده و قابلیت دریافت آثار و مدیریت داوری آثار را دارد. مهلت تهیه آثار تا 18 مرداد 1400 خواهد بود. سپس داوری آثار حدود 2 ماه انجام خواهد شد و اختتامیه و معرفی برگزیدگان در هفته وحدت، 2 آبان و مصادف با میلاد پیامبر (ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha