صداوسیمای البرز تا انتخابات همراه مردم می‌شود
کد خبر: 3970864
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

صداوسیمای البرز تا انتخابات همراه مردم می‌شود

مدیرکل صداوسیمای البرز گفت: سیمای البرز همزمان با انتخابات در سراسر کشور و تا پایان زمان رأی‌گیری با ویژه‌برنامه انتخاب به مدت ۹۰۰ دقیقه همراه با ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان و واحدهای مستقر در شهرستان‌ها همراه البرزی‌ها خواهد بود.

به گزارش ایکنا، به نقل از صداوسیمای البرز، صداوسیمای البرز تا انتخابات همراه مردم می‌شودعلی صادق‌مقدسی، مدیرکل صداوسیمای البرز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم در جهت مشارکت در سرنوشت کشور، گفت: هدف انقلاب مشارکت حداکثری مردم است و باید با تمام توان در راستای این هدف تلاش کرد.

وی با اعلام ویژه‌برنامه‌های صداوسیما در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی، گفت: سیمای البرز همزمان با انتخابات در سراسر کشور و تا پایان زمان رأی‌گیری با ویژه‌برنامه انتخاب به مدت ۹۰۰ دقیقه همراه با ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان و واحدهای مستقر در شهرستان‌ها همراه البرزی‌ها خواهد بود. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه حق انتخاب را در روزهای شنبه، ساعت ۲۱:۱۵ مشاهده کنند. این برنامه شامل گفت‌وگوی کارشناسی، مستند کوتاه، استندآپ کمدی و گزارش‌های برخط از رای اولی‌هاست.

صادق‌مقدسی در حوزه رادیو به ویژه‌برنامه‌های امضا، پرسمان و نوبت مردم اشاره کرد و افزود: برنامه‌سازان رادیو با توجه به اهمیت مشورت‌ کردن، روحیه تعاون در جامعه و جایگاه نقش شوراهای شهر و روستا در اداره جامعه و خدمت‌رسانی به مردم، برنامه امضا را تهیه و تولید کرده‌اند که در روزهای یکشنبه و پنجشنبه، ساعت ۱۳:۳۰ در حال پخش از رادیو البرز است. برنامه پرسمان نیز در قالب میزگرد به ضرورت و اهمیت انتخاب و نقش آن در زندگی می‌پردازد و همراهان رادیو می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۲ شنونده این برنامه باشند.

وی ادامه داد: از دیگر تولیدات رادیویی، برنامه ترکیبی نمایشی نوبت مردم با تولید محتوای طنز محلی و برنامه‌های سرگرم‌کننده و شاد در قالب مسابقه، همچنین پرداختن به موضوع انتخاب و شرح وظایف منتخبان است و به‌زودی از رادیو پخش خواهد شد. تهیه بسته‌های خبری نیز از فعالیت‌های معاونت خبر صدا و سیما ویژه انتخابات است. در بسته شنیده‌ها آنچه که در فضای انتخاباتی استان می‌گذرد رصد و به اطلاع شهروندان خوب البرز می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: در برنامه هشتگ ۱۴۰۰ با گروه‌های مختلف مردم درباره انتخابات درست و حماسه حضور گفت‌وگو می‌شود و رصد فضای مجازی استان و جمع‌بندی خبرهای انتخاباتی در بسته‌های مجازی که هر هفته تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای البرز در خصوص نقش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز متناسب با فضای انتخابات، گفت: تپه‌های ندیده در قالب کمیک استریپ به مدت یک دقیقه و 30 ثانیه و به تعداد ۲۰ قسمت با محور قراردادن منطقه باستانی(ازبکی‌ها) در شهرستان نظرآباد که خاستگاه نخسنین خشت‌خام دنیا به نظر می‌رسد به موضوع انتخاب می‌پردازد. همچنین استندآپ کمدی با عنوان گور به گور با موضوع حواشی انتخابات به مدت دو دقیقه و در ۳۰ قسمت که در خصوص وعده وعیدهای غیرممکن انتخاباتی توسط کاندیداها و انتظار مردم از منتخبان در شرایط فعلی جامعه است.

انتهای پیام
captcha