تجلیل از فرزندان نمونه قرآنی كاركنان ناجا در فارس
کد خبر: 3970926
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

تجلیل از فرزندان نمونه قرآنی كاركنان ناجا در فارس

طی مراسمی از فرزندان نمونه كاركنان نیروی انتظامی فارس كه در زمینه‌های قرآنی، علمی و ورزشی دارای رتبه‌های استانی، ملی و بین‌المللی شده‌اند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ماه مبارك رمضان، مراسم تجلیل از فرزندان نمونه کارکنان نیروی انتظامی استان فارس در زمینه‌های قرآنی، ورزشی و علمی در سطح استان، کشور و بین‌المللی امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در سالن غدیر ستاد انتظامی برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم خطاب به نمونه‌های شركت‌كننده در این مراسم گفت: شما عزیزان توانسته‌اید فرزندان خوبی را تربیت کنید که از نظر سلامت جسمی و روحی عالی هستند.

وی افزود: ما به داشتن چنین خانواده‌هایی و فرزندان عزیز آنان در مجوعه نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم که فرزندان خوب و صالحی را تربیت و به جامعه معرفی کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس همچنین بر توجه والدین نسبت به همه جوانب تربیتی فرزندان و اشاعه قرآن و تعلیمات دینی در زندگی آنان تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم به 30 نفر از فرزندان نمونه کارکنان ناجا در زمینه‌های قرآنی، ورزشی و علمی؛ 77 نفر از فرزندان مکلف دختر و پسر و همچنین 14 نفر از خانواده‌های نمونه عفاف، حجاب و فعالان فرهنگی لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا و از آنان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha