برپایی مراسم اختتامیه كلاس‌های قرآنی ماه رمضان در تیپ 55 هوابرد
کد خبر: 3971237
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

برپایی مراسم اختتامیه كلاس‌های قرآنی ماه رمضان در تیپ 55 هوابرد

همزمان با پایان یافتن ماه مبارك رمضان محفل انس با قرآن همراه با مراسم اختتامیه كلاس‌های قرآنی این ماه مبارك رمضان در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محفل نورانی انس با قرآن کریم و اختتامیه کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان و تقدیر از مربیان قرآنی تیپ 55 هوابرد امروز، 22 اردیبهشت‌ماه با حضور سرهنگ جابر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد؛ حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ؛ مسئولان و کارکنان تیپ در نمازخانه امام حسین(ع) این تیپ برگزار شد.

در ابتدای مراسم قاریان ممتاز تیپ 55 هوابرد آیاتی از کلام وحی را قرائت كردند و سپس آبادزردشتی، فرماندهی تیپ 55 هوابرد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و تقدیر از مربیان قرآن گفت: با ماه مبارکی وداع می‌کنیم که رفتنش برای ما دشوار است و غمگینمان می‌کند، ماهی که ماه رحمت خداوند بود و هر لحظه‌اش خیری برای ما به ارمغان می‌آورد، امیدوارم برا ما تقوایی حاصل شود که این تقوا ما را نورانیتی بخشد که این نورانیت تا رمضان آینده حفظ شود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ نیز ضمن بر شمردن فیوضات ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر گفت: وداع با ماه مبارک رمضان هرگز به معنای وداع با ویژگی‌های ارزشمند این ماه نیست بنابراین اگر صفات پسندیده‌ای چون پهن کردن سفره اطعام، حضور در محافل دینی، قرائت قرآن، شب زنده‌داری و پرهیز از محرمات را حفظ کنیم می‌توانیم همواره و تا رمضان بعد از پیامدهای معنوی آن بهره ببریم.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر پیامدهای معنوی رمضان را در غیر این ماه هم حفظ کنیم گویا ماه پر برکت رمضان پایانی نخواهد داشت و اگر کسی بتواند نورانیت یک ماه رمضانش را به ماه رمضان بعدی وصل کند عاقبت بخیر می‌شود.

یادآور می‌شود، در ماه مبارک رمضان همه روزه کلاس‌های قرآن برای کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد و همچنین در این مراسم دعای وداع با ماه مبارک رمضان قرائت شد و در پایان از مربیان قرآنی تیپ55 هوابرد با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha