سکوت مدعیان حقوق بشر مشارکت با جنایتکاران است
کد خبر: 3971696
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

سکوت مدعیان حقوق بشر مشارکت با جنایتکاران است

رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن محكوم كردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در كشتار بی‌امان مردم غزه از سكوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر انتقاد كرد و گفت: متأسفانه سكوت مدعیان حقوق بشر در مقابل حملات صهیونیست‌ها عامل دیگری بر مشاركت آن‌ها در جنایات جنگی علیه فلسطینی‌هاست و باید پاسخگوی سكوت خود باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عصر شنبه، 25 اردیبهشت‌ در جمع خبرنگاران شیراز ضمن محكوم كردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در كشتار بی‌امان مردم غزه از سكوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر انتقاد كرد و گفت: متأسفانه این روزها شاهد سكوت مشمئزكننده مدعیان حقوق بشر در رابطه با مسئله فلسطین هستیم.

وی افزود: متأسفانه سكوت مدعیان حقوق بشر در مقابل حملات صهیونیست‌ها و قتل و عام ملت بی‌دفاع فلسطین به ویژه زنان و كودكان عامل دیگری بر مشاركت آن‌ها در جنایات جنگی علیه فلسطینی‌هاست و این مدعیان باید پاسخگوی سكوت خود باشند.

عزیزی با تأكید بر اینكه تاریخ این جنایت‌ها را ثبت خواهد كرد، بیان كرد: رژیم سرپا غاصب و جعلی صهیونیستی كه قریب یك قرن، یك كشور و ملت را اشغال كرده و صاحبان اصلی آنان را آواره كرده است و امروز هم در غزه با كشتار انسان‌های بی‌گناه برگ دیگری از جنایات وحشیانه خود را رقم زده است.

وی با تأكید بر اینكه مقاومت آزادی‌خواهان فلسطین همچنان ادامه دارد، گفت: نزدیک به هفتاد سال است كه ملت فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و این مسئله را به خوبی به سران سلطه ثابت كرده است كه تا آزادی قدس شریف دست از مقاومت برنخواهند داشت و این مسئله هم پیام روشنی برای استثمارگران است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حمایت‌های همیشگی و دائمی نظام سلطه از رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نظام سلطه همچنان با حمایت‌‌های کوركورانه خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان و غیر مسلمان که سال‌ها برادرانه کنار هم زندگی کرده‌اند؛ به سیاست جنگ‌افروزی در منطقه دامن می‌زند تا وجود جعلی این رژیم کودک‌کش را اثبات کند غافل از اینکه با بیداری امت اسلام، روز به روز بر تعفن این جرثومه فساد افزوده می‌شود.

انتهای پیام
captcha