موازنه قدرت در پرتو مقاومت به نفع فلسطین تغییر کرده است
کد خبر: 3972143
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴

موازنه قدرت در پرتو مقاومت به نفع فلسطین تغییر کرده است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با تأكید بر اینكه بی‌شک اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی منجر به اتحاد هرچه بیشتر ملت مظلوم فلسطین شده است، گفت: موازنه قدرت در پرتو گفتمان پرفروغ مقاومت و انتفاضه بیش از هر زمانی به نفع فلسطین تغییر یافته است.

محمد صحت، مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن محكومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در قتل و عام مسلمانان غزه گفت: این روزها شاهد هستیم كه تمام آزادی‌خواهان دنیا علیه جنایات صهیونیست‌ها به پا‌خاسته‌اند و تظاهرات مختلفی در كشورهای دنیا علیه این جنایت‌ها برگزار می‌شود.

وی با تأكید بر اینكه قطعاً جنایت صهیونیست‌ها گناهی نابخشودنی است كه تنها با نابودی این رژیم غاصب و ستمگر پاك می‌شود و همین جنایت‌ها زمینه‌ساز نابودی آن‌ها خواهد شد، افزود: از سوی دیگر این روزها شاهد سكوت سردمداران استكبار جهانی و مدعیان حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها هستیم چرا كه خود آن‌ها به وجود آورنده و اصلی‌ترین حامیان اشغالگران صهیونیستی هستند.

صحت اظهار كرد: بیش از 70 سال است كه فلسطینیان با مقاومت توانسته‌اند در مقابل ارتشی كه ادعای یكی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا دارد، ایستادگی كنند و قطعاً در این برهه هم باز این مقاومت است كه می‌تواند نجات‌بخش آنان باشد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر، جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه را گواه این ادعا برشمرد و گفت: همیشه مقاومت در مقابل زورگویان و ستمگران جواب می‌دهد و اصولاً این همان دستوری است كه خداوند نیز در قرآن كریم بدان تأكید داشته است كه نباید در مقابل زور و ستم كوتاه آمد و باید در مقابل كافران ایستادگی كرد.

وی همچنین به آتش كشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها در روز جهانی قدس را محكوم كرد و افزود: آتش زدن مسجدی كه برای تمام مسلمانان دنیا قداست خاصی دارد و به‌طور كلی آتش كشیدن محلی كه به نام خانه خداست در تمام ادیان الهی به‌شدت محكوم است و به‌ همین دلیل نمی‌توان از این جنایت صهیونیست‌ها به راحتی گذشت.

صحت با بیان اینكه این روزها متأسفانه شاهد به شهادت رسیدن تعداد بی‌شماری از كودكان و زنان نوار غزه هستیم كه تنها جرمشان فلسطینی و مسلمان بودن است، گفت: سران استكبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بداند قطعاً خون بیگناهان آنان را خواهد گرفت و زوال آنان نزدیك است چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز در چند سال اخیر فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و آمریكا نیز رو به افول است.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با تصریح اینكه امروز مسئله غزه مسئله اول دنیای اسلام است بر لزوم همگرایی مسلمانان و جهان اسلام بر این مسئله تأكید كرد و گفت: علی‌رغم اینكه فلسطینیان مسلمان هستند اما امروز مشاهده می‌كنیم سران برخی از كشورهای مرتجع منطقه به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برخاسته‌اند و این نشان از اوج خواری و خفت برای آنان است.

وی با تأكید بر اینكه بی‌شک اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی منجر به اتحاد هرچه بیشتر ملت مظلوم فلسطین و ایمان بیشتر به مقاومت و ایستادگی و قوی‌تر شدن برای پیروزی نهایی شده است، گفت: موازنه قدرت در پرتو گفتمان پرفروغ مقاومت و انتفاضه و آنچه هم‌اینک در میدان‌های مقابله مجاهدان و رزمندگان مقاومت فلسطینی در مصاف با رژیم جنایتکار صهیونیستی با حملات پیوسته موشکی پدیدار شده، بیش از هر زمانی به نفع فلسطین تغییر یافته است.

صحت در پایان تأكید كرد: جبهه مقاومت اسلامی و ادامه‌دهندگان راه شهدای مقاومت، مسیر آزادی فلسطین و بیت‌المقدس و زوال قطعی رژیم صهیونیستی از جغرافیای منطقه و ارض مقدس را هموار کرده‌اند و شعله‌های آتش خشم مقدس آنان سرانجام حیات و حضور شیطانی این تبهکاران غاصب را به تل خاکستر تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha