تجلی همبستگی ملت ایران با آرمان قدس در شیراز / از حق‌طلبان دفاع می‌كنیم
کد خبر: 3972342
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

تجلی همبستگی ملت ایران با آرمان قدس در شیراز / از حق‌طلبان دفاع می‌كنیم

مدیر حوزه‌های علمیه فارس اجتماع مردم شیراز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نمادی از همبستگی مردم ایران و آرمان قدس توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی وقایع اخیر و قتل و عام مسلمانان مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اجتماع حمایت از نهضت مقاومت و مسلمانان مظلوم فلسطین امروز، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور علما، طلاب، روحانیان و مردم انقلابی در مسجد جامع شهدا شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در این مراسم، حضور در این مراسم را تجلی حمایت از مظلومان فلسطین دانست كه مبتلا به سرطانی به نام صهیونیست شده‌اند و گفت: امروز آمده‌ایم ندای وحدت و همدلی را با مسلمانان مظلوم فلسطین سر دهیم كه بیش از 70 سال درگیر رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینكه اجتماع امروز مردم شیراز نمادی از همبستگی مردم ایران و آرمان قدس است، افزود: حضور امروز مردم تجلی حق‌طلبی، حقیقت‌طلبی و دفاع از مظلوم مکتب تشیع است.

استوار میمندی با یادآوری تاریخچه تشكیل رژیم غاصب و جنایتكار صهیونیستی گفت: حدود 74 سال پیش رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی اعلام موجودیت كرد و توسط ابرقدرت‌ها به رسمیت شناخته شد اما آنچه تاكنون دنیا از این رژیم غاصب دیده است، چیزی جز خشونت، خیانت، ظلم، قتل و كشتار و كودك‌كشی نبوده است.

وی، رهاورد تشكیل رژیم غاصب صهیونیستی را به‌هم خوردن آرامش منطقه دانست و گفت: ننگ و نكبت تشكیل دولت جعلی اسرائیل چیزی جز پاشیدن بذر كینه و نفاق و تفرقه در منطقه نداشته است.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینكه رژیم غاصب صهیونیستی همواره خواب‌هایی برای ایران اسلامی داشته‌اند، گفت: آرمان و آرزوی تسلط بر ثروت‌های این نقطه عالم که جزو ثروتمند ترین مناطق ژئوپلتیکی عالم است، آرزویی دست‌یافتنی برای استعمارگران شده بود، اما انقلاب مردم ایران به رهبری علما، مرجعیت و در راس وجود امام امت حضرت روح‌الله(ره) بود که خواب آنان را آشفته کرد.

وی تصریح كرد: اگر امروز مشاهده می‌کنیم استكبار جهانی و در رأس آن آمریكای جنایتكار و رژیم جعلی صهیونیستی، کینه انقلاب و رهبران انقلاب را به دل گرفته‌اند و در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند به این علت است که مردم در مقابل خواسته‌های آنان ایستادگی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha