ترس دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات است
کد خبر: 3972398
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

ترس دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه شهر جدید سهند، با بیان اینکه هر زمان دشمن یکی از اصول نظام را هدف قرار داد، نشان از ترس دشمن از همان ناحیه است، گفت: امروز ترس دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

ترس دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات استحجت‌الاسلام محمد منیب‌راد، امام جمعه شهر جدید سهند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه هر زمان دشمن یکی از اصول نظام را هدف قرار داد، نشان از ترس دشمن از همان ناحیه است، گفت: امروز هم ترس دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که در یک سال اخیر نیز شاهد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات از سوی سلطنت‌طلبان، منافقان، معاندان، فتنه‌گران و مسببان وضع کنونی کشور هستند.

وی با اشاره به حضور کمرنگ مردم در انتخابات کشورهای اروپایی و آمریکا، بیان کرد: در کل جهان محبوبیت حاکمیت یک کشور را در صحنه انتخابات آن کشور ارزیابی می‌کنند و مشارکت کم در انتخابات کشورهای اروپایی مثل فرانسه و یا افتضاح انتخاباتی آمریکا نشان از عدم محبوبیت کافی حاکمیت این کشورها است. حضور حداکثری مردم از این لحاظ نیز حائز اهمیت بوده و لذا هر برگه رأی تیری در قلب دشمن است.

منیب‌راد، تنها راه فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و معیشتی را، حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی دانست و اضافه کرد: مشکلات عمیق اقتصادی و معیشتی در کشور با عدم حضور در پای صندوق‌های رای حل نمی‌شود بلکه با حضور حداکثری و انتخاب اصلح و آگاهانه می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

امام جمعه شهر جدید سهند، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که انتخابات، لیلة‌القدر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: همان طور که در شب قدر سرنوشت یک سال مردم نوشته می‌شود، ما نیز با انتخابات سرنوشت چهارساله و حتی هشت‌ساله خود و کشور را می‌نویسیم لذا مشکل ما و جامعه در انتخاب اشتباه است، نه در انقلاب و به صراحت اعلام می‌کنم که در این هشت سال دولت غرب‌گرا باعث پدید آمدن مشکلات عدیده‌ای در سطح جامعه و کشور بوده است.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح و آگاهانه، انتخابات جناحی را آفت نظام دانست و از مردم خواست تا از جریانات سیاسی در انتخاب کاندیدای اصلح دوری کرده و به گفته رهبر معظم انقلاب دو معیار انقلابی بودن و حزب اللهی بودن را معیار انتخاب خود قرار دهند.

امام جمعه شهر سهند در ادامه با اشاره به رعایت اصول پزشکی و بهداشتی در خصوص ویروس کرونا، اظهار کرد: مردم باید در وهله اول به خدا توکل کنند چرا که وجود ترس و استرس و اضطراب زمینه‌ساز این بیماری بوده اما با توکل به خداوند متعال و با رعایت نکات بهداشتی قطعا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس خواهیم بود.

وی ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی را باید به صورت همگانی در کل جامعه اهمیت داد و تنها بخشی از جامعه محدود به رعایت این نکات نباشند، به طوری که بخشی از اصناف را تعطیل کرده و از طرفی پروازهای خارجی و مسافرتی منع نداشته باشد.

منیب راد، در خصوص کمک‌های مؤمنانه تصریح کرد: بعد از بیانات رهبری در نیمه شعبان سال گذشته در خصوص کمک‌های مومنانه در شهر جدید سهند بیش از ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی علاوه از کارت‌های هدیه که از طرف نهاد نماز جمعه تهیه شده بود، بین نیازمندان توزیع شد و در این زمینه ناحیه سپاه پاسداران شهرستان اسکو، دفتر نماز جمعه شهر جدید سهند و حتی اقشار مختلف مردم سهند در تهیه بسته‌های کمک معیشتی پیشگام بوده و شهر سهند یکی از پیشتازان در این طرح بوده است.

انتهای پیام
captcha