اثر مثبت دوره دانشجومعلم قرآن در شرکت‌کنندگان
کد خبر: 3973583
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

اثر مثبت دوره دانشجومعلم قرآن در شرکت‌کنندگان

دانشجوی شرکت‌کننده در دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان گفت: دوره‌های تدبر در آیات و سبک زندگی بسیار کارآمد و پرمحتوا بود.

سیدسجاد موسوی بیدک، دانشجوی ترم دوم رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، که در دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان شرکت کرده است، در گفت‌وگو با ایکنا، از تجربه حضور در این دوره گفت و افزود: از طریق گروه‌های دانشگاه در فضای مجازی با این دوره  آشنا شدم. سرفصل‌های تعیین‌شده شامل سبک زندگی، روش تحقیق، فصیح‌خوانی و تدبر در قرآن بود که محتوای خوبی داشت.

وی که 31 سال دارد و در شهرستان باشت کهگیلویه و بویراحمد ساکن است، افزود: مطالب این دوره در قیاس با مطالبی که پیش از این آموخته بودم متفاوت، کارآمد و مفید بود. به‌طور مثال برای تدبر در قرآن، سبک زندگی و ... استاد تک‌فلاح کتاب و جزوه‌ای را معرفی کرد و برای فصیح‌خوانی نیز شش جلسه تدریس شد.

موسوی در پاسخ به این سؤال که برپایی این دوره را چقدر مفید می‌دانید و چقدر به اهداف آموزشی خود دست یافته‌اید؟ گفت: از لحاظ محتوایی عالی بود و اجرای آن و مدیریت زمان و نیز مدرسان خوب بودند. اگر کسی چیزی بلد نباشد و پای حرف‌های استادان تک‌فلاح، سرلک و داودی بنشیند، یک استاد کامل می‌شود، زیرا از لحاظ محتوایی و بیان کم‌نظیرند.

وی اظهار کرد: تدبر در آیات و سبک زندگی عالی بود. در خانواده‌ام به قرآن اهمیت داده می‌شود و مشتاق بودم که قرآن را یاد بگیرم و بدون ایراد بخوانم. اگر زمان دوره‌های بعدی به‌گونه‌ای باشد که به کلاس‌های دانشگاه صدمه نزند حتماً شرکت خواهم کرد و از تمام کسانی که این دوره را برنامه‌ریزی و اجرا کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha