مردم سرنوشت خود را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند
کد خبر: 3974145
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

مردم سرنوشت خود را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند

امام جمعه اهر گفت: برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند که با حضور بی‌سابقه خود در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که تابع ولایت و دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.

برنده اصلی انتخابات نظام و ملت ایران هستندحجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: برنده اصلی انتخابات نظام اسلامی و ملت ایران هستند که با حضور بی‌سابقه خود در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که تابع ولایت و دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.

وی رعایت قانون و عمل به آن را از وظایف اصلی و همگانی برشمرد و گفت: شرکت در انتخابات منطبق با غیرت دینی و ملی بوده و برای همه آحاد مردم حضور در انتخابات مهم است، از این رو مردم باید زندگی و سرنوشت خود را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند.

حاجی‌زاده، با اشاره به توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، افزود: طبق نظرسنجی‌هایی که در مراکز مختلف و استان‌ها انجام شده، تمام پیش بینی‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد و باز شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

امام جمعه اهر، با تاکید بر لزوم تمکین به نظر شورای نگهبان افزود: در انتخابات پیش رو هفت نفر کاندیدا وجود دارند که مردم با آگاهی، شعور سیاسی و شناختی که از این کاندیداها خواهند داشت و با غیرت دینی و ملی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به فرد اصلح و کارآمد رأی خواهند داد.

وی وحدت، قانونمندی، سلامتی و امنیت در انتخابات را مهم برشمرد و از جمله شاخص‌‌های مهم در انتخاب ریاست جمهوری از نظر مقام معظم رهبری را کفایت و کارآمدی، ایمان و خدا محوری، عدالتخواهی، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی داخلی و تفکر داخلی داشتن، معتقد به جوانان و داشتن روحیه جوانگرایی، مردمی و در کنار مردم بودن و بالاخره امیدوار بودن و امید به آینده داشتن ذکر کرد.

حاجی زاده گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴٠٠ باید فردی انتخاب کنیم که با نشاط، خدوم، مردمی، مؤمن و امیدوار به آینده باشد تا بتواند علاوه بر عمل به آرمان‌ها و آرزوهای شهدا به مشکلات جامعه نیز به نحو احسن رسیدگی کند.

انتهای پیام
captcha