نمایشگاه سه بُعدی «ارتحال امام(ره)» در فضای مجازی
کد خبر: 3975056
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

نمایشگاه سه بُعدی «ارتحال امام(ره)» در فضای مجازی

نمایشگاه مجازی سه بُعدی عکس برگرفته از آثار یکی از هنرمندان عكاس كشورمان در آستانه سی‌ودومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار شده است.

به گزارش ایکنا؛ این نمایشگاه به همت اداره ‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نشانی اینترنتی «https://islamglory.com/gallery/» برگزار و در آن عکس‌هایی از « اباصلت بیات»، هنرمند عکاس کشورمان به منظور بهره‌برداری علاقه‌مندان و نمایندگی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور بارگذاری شده است.

بنا به اعلام اداره ‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نمایشگاه مجازی عکس‌هایی از تشییع پیکر امام(ره) و استقبال گسترده از این مراسم در تهران به نمایش گذاشته شده که گویای احساسات مردم و دوستداران و ارادتمندان ایشان در این مراسم است.

امسال به دلیل محدودیت‌های برگزاری مراسم حضوری، ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده اداره‌ کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سی‌ودومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

اداره‌ کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همه ساله نسبت به اعزام مبلغین برای شرکت در همایش‌ها و نشست‌های علمی درباره بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایام سالگرد رحلت ایشان و نیز سالروز پیروزی انقلاب در تمامی نمایندگی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور اقدام می‌کند.

انتهای پیام
captcha