فراخوان حماس برای برگزاری جمعه خشم
کد خبر: 3975099
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

فراخوان حماس برای برگزاری جمعه خشم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای با فراخوان مردم به برپایی جمعه خشم در هفته جاری، خواهان تشکیل یک مقاومت فراگیر به منظور مقابله با اشغالگران و مواجهه با تجاوزات اسرائیل شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزای شهاب، جنبش مقاومت اسلامی، حماس امروز سه‌شنبه با فراخوان مردم در کرانه باختری خواهان نامیدن جمعه پیش رو به نام جمعه خشم شد. این جنبش از مردم کرانه باختری خواسته است تا با برگزاری تظاهرات در مناطق مرزی با رژیم صهیونیستی و قطع راه‌های دسترسی میان شهرک‌های اشغالی علیه شهرک‌نشینانی شده است که به دنبال تحمیل وضعیت کنونی به عنوان یک وضعیت عادی و پذیرفته شده هستند.

این جنبش در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرده است که اقدامات شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری و هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی آن‌ها، تلاش مأیوسانه‌ای از جانب رژیم اشغالگر قدس به‌منظور حفظ آبروی ریخته خویش می‌باشد و افزوده است که این تجاوزات با مقاومت بیشتر از سوی ملت ما مواجه خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که به فرزندان ملت فلسطین در شهرک‌های بیتا، نعلین و کفر قدوم و همچنین بین دجن، یطا، دیرجریر و دیر ایستا که مشغول نبردی برای حفظ سرزمین خود هستند، درود می‌فرستیم؛ افرادی که در راه مواجهه با تجاوزات شهرک‌نشینان و ارتش صهیونیستی، خود و شهدایی پاک را تقدیم کرده‌اند.

جنبش حماس در پایان تأکید کرده است که ملت فلسطین آماده اجرای برنامه آزادسازی وطن و دفاع از سرزمین و مقدسات خود بوده و در این راه ایجاد یک جنبش مقاومت فراگیر علیه اشغالگری و شهرک‌نشینان متجاوز، گزینه‌ای است که قادر به مقابل با تجاوزات و اقدامات شهرک‌نشینان و رژیم صهیونیستی است. 

انتهای پیام
captcha