فراخوان ثبت‌ نام دوره آموزشی مجازی قرآن در البرز
کد خبر: 3975954
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

فراخوان ثبت‌ نام دوره آموزشی مجازی قرآن در البرز

فراخوان ثبت‌ نام دوره‌های آموزش قرآن خانه کارگر ویژه فصل تابستان در البرز اعلام شد.

فراخوان ثبت‌نام دوره آموزشی مجازی قرآن در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان برگزاری دوره آمورش مجازی قرآن خانه کارگر ویژه فصل تابستان در البرز اعلام شد.

دوره‌ها شامل دوره‌های تخصصی و عمومی حفظ قرآن، روخوانی و روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر تخصصی قرآن کریم، تربیت‌ معلم حفظ، تربیت معلم روخوانی قرآن، تربیت معلم قرآنی کودک و احکام است و علاقه‌مندان می‌توانند به شیوه غیرحضوری و تلفنی و از طریق فضای مجازی در این دوره شرکت کنند.

در این دوره برای هر شرکت‌کننده یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود و در طول ترم شبیه یک معلم خصوصی به شیوه منظم، هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش داده و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند.

در دوره‌های حفظ تخصصی در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، برای آشنایی قرآن‌آموزان با ترجمه و مفاهیم آیات قرآن‌ کریم، بسته کمک آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.

علاقه‌مندان البرزی برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این دوره‌ها تا ۳۱ خرداد فرصت دارند عدد دو را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha