آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی موسسه قرآنی بهشت فاطمیه
کد خبر: 3976632
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی موسسه قرآنی بهشت فاطمیه

مدیر موسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد گفت: علاقه‌مندان برای حضور در کلاس‌های این موسسه در رشته‌های مختلف تا پایان خرداد برای ثبت‌نام فرصت دارند.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی موسسه قرآنی بهشت فاطمیه

معصومه عظیمی، مدیر موسسه قرآنی بهشت فاطمیه نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ‌ثبت‌نام در ترم تابستان کلاس‌های این موسسه تا پایان خرداد ادامه دارد و در صورت موافقت ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس کلاس‌ها با ظرفیت محدود و به شکل حضوری و در غیر این صورت به شیوه مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این موسسه دوره‌های مختلفی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، فصاحت، مفاهیم و سایر موارد برگزار می‌کند، تصریح کرد: شیوع کرونا هیچ وقفه‌ای در برگزاری کلاس‌ها ایجاد نکرد و در فضای مجازی آموزش‌ها پیگیری شد.

این فعال قرآنی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های ترم تابستان و به منظور کسب اطلاعات بیشتر به آدرس شهرک سیدجماالدین، خیابان شریعتی، جنب کوچه نیایش هشت پلاک 101 مراجعه کنند.

عظیمی در پایان از اعلام فراخوان جذب گروه سرود ویژه دختران در گروه سنی ۶ تا ۹ سال خبر داد و گفت: شرط حضور در گروه سرود دختران حضور منظم در تمرینات و نیز کلاس‌های آموزش قرآن و اخلاق است و از افراد تست صدا گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha