امنیت ملی با همراهی مردم محقق می‌شود/ تحقق پیشرفت با مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3976733
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
انتخابات ۱۴۰۰؛ اخلاق حکمرانی/ ۲۰

امنیت ملی با همراهی مردم محقق می‌شود/ تحقق پیشرفت با مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس با بیان اینکه اقتدار و امنیت ملی که پایه و اساس هر تصمیم برای این مرز و بوم است، با همراهی مردم محقق می‌شود، مشارکت در انتخابات را عاملی برای تحقق امنیت ملی دانست.

نیما زارع، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به انتخابات پیش رو و تلاش دشمنان برای مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت آنان در انتخابات، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پول‌ها خرج کردند، زحمت‌ها کشیدند، سیاست‌ها به کار بستند و به قول خودشان اتاق‌های فکر تشکیل دادند، برای اینکه راهی پیدا کنند تا ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کنند اما ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی و با شرکت در انتخابات، ارتباط و اتصال مستحکم خودشان را نظام اسلامی اثبات می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت ملی که پایه و اساس هر تصمیم برای این مرز و بوم است، با همراهی مردم محقق می‌شود، افزود: همراهی مردم را می‌توان در راهپیمایی، کمک مؤمنانه، جهاد سلامت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دانست. شاید در وهله و نگاه اول، یک رأی به نظر بی‌تأثیر باشد، اما آرای مردم در کنار یکدیگر باعث استحکام پایه‌های نظام است.

زارع با تصریح اینکه دشمنان به هر ترفند تلاش می‌کنند مردم را با نظام فاصله دهند، افزود: برنامه‌های دشمن گام به گام است؛ ابتدا بی فایده بودن رأی، گام دوم با حرکات خرابکارانه و آرام آرام به این سمت می‌آیند که به واسطه برخی افراد جاهل و معلوم الحال و هزینه کردن بسیار و رفتارهای منافقانه، کشور به هرج و مرج برسد. البته دشمنان این‌ توطئه را مخفیانه نمی‌گویند، بلکه علنی مصاحبه کردند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس، تأکید کرد: ملت ایران کشورشان را دوست دارند و اجازه دست‌اندازی و فکر و خیال بد به بدخواهان نمی‌دهند و تا انتها بر آن عهدی که بستند ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز به رادیوهای بیگانه و خبرگزاری‌های صهیونیستی مراجعه کنید؛ که امروز همه‌ خبرهای دنیا را در واقع یک شبکه‌ بزرگ صهیونیستی جهت می‌دهد، به قول خودشان کانالیزه می‌کند و خبرهای باب میل خودشان را منتشر می‌کند؛ مشاهده خواهیم کرد که سعیشان این است که وضع کشور را بحرانی نشان دهند.

زارع با تأکید بر اینکه مسلّماً امنیت، مصونیت و پیشرفت كشور با حضور همگانی و حداكثری مردم در انتخابات افزایش پیدا خواهد كرد، گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در گنار دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی و تلاش برای حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گام‌هایی برداشته است و از مهندسین گرانقدر که مخاطب تخصصی این مجموعه هستند خواسته و می‌خواهد با هر توان و ظرفیتی که امکان همراهی دارد، در این راه استفاده کنند و برای ساختن ایرانی آباد و سربلند با تمام کاستی‌ها و کم کاری‌های دولت‌های گذشته برای اعتلای نام ایران مردم عزیز را چهره به چهره برای آمدن پای صندوق های آرا بیش از پیش متوجه کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس ابراز امیدواری کرد: این اهتمام هم مقبول درگاه احدیت باشد و هم حیله‌های دشمنان ایران اسلامی که در این مدت برای ناامید و بی اعتماد جلوه دادن مردم از تمام راه‌ها مدد گرفته‌اند، خنثی و موجب ذلت آن‌ها شده و مایه افتخار و عزت ایران اسلامی شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha