جشن میلاد حضرت معصومه(س) در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3976826
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

برنامه جشن میلاد حضرت معصومه(س) در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اجرای ویژه‌برنامه‌های جشن و سرور در 12 بقعه متبرکه استان در دهه کرامت خبر داد.

وی اظهار کرد: امروز، 22 خردادماه در بقاع متبرکه استان ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در ویژه‌برنامه جشن روز دختر که در 12 بقعه استان برگزار می‌شود از خادمان خواهر بقاع تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا برنامه‌های حضوری را محدود کرده است، افزود: در این برنامه‌ها ضمن مولودی‌خوانی به سخنرانی حول محور بصیرت‌افزایی با حضور کارشناسان مذهبی پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا برنامه‌ها با جمعیت اندک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بیشتر در حوزه کانال‌ها و گروه‌های مختلف بقاع برنامه‌های بصیرت‌افزایی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری گروه‌های سرود ویژه دهه کرامت نیز از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود که به‌صورت حضوری برگزار و از طریق کانال‌ها برای مخاطبان بقاع متبرکه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha