اقتدار ایران؛ از پیامدهای حضور پررنگ مردم در انتخابات
کد خبر: 3976987
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

اقتدار ایران؛ از پیامدهای حضور پررنگ مردم در انتخابات

رئیس دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز اظهارکرد: اقتدار ایران، احساس قدرت رئیس جمهور منتخب و ارزشمندشدن حرف رئیس جمهور در جهان از پیامدهای حضور پررنگ و گسترده مردم در انتخابات است.

اقتدار ایران از پیامدهای حضور پررنگ مردم در انتخابات استصمد بهروز، رئیس دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهارکرد: اقتدار ایران، احساس قدرت رئیس جمهور منتخب و ارزشمندشدن حرف رئیس جمهور انتخاب شده در جهان از پیامدهای حضور پررنگ و گسترده مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات یعنی مشارکت در امور اجتماعی و سیاسی مملکت، اهمیت دادن به سرنوشت و آینده هم میهنانمان، بیان کرد: مسلمانی اقتضاء می‌کند نسبت به مسایل اجتماعی، سیاسی و سرنوشت مملکت بی توجه نباشیم.

بهروز گفت: خیلی‌ها نقد و اعتراض دارند ولی این دلیلی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست در واقع با شرکت در انتخبابات و با رأی‌خود اعتراض را به گوش بقیه برسانیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز، از شاد شدن روح حضرت امام(ره) و شهدا با شرکت در انتخابات گفت و ادامه داد: شرکت در انتخابات به معنای رضایت و شاد کردن روح حضرت امام(ره) و شهدا، سردار سلیمانی و عدم شرکت به معنای همصدا شدن با منافقان و ضدانقلابها، همنوا شدن با آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.

وی درصد شرکت کنندگان را تأثیرگذار در پشتوانه برای شخص انتخاب شده دانست و افزود: هرچه درصد شرکت کنندگان زیاد باشد، پشتوانه قویتری از مردم خواهیم داشت و شخص انتخاب شده قدرت بیشتری خواهدداشت.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآورشد: اخلاق انتخاباتی متناسب با کشورمان را انتظار داریم. مردم از کاندیدای خودشان انتظار دارند که موفقیت خودش را در سایه تخریب دیگری نبیند. نباید به جای ارائه برنامه، تمامی توان خود را تخریب کاندیداهای دیگر قرار دهند. این اخلاق خواسته ملت ایران نیست.

وی با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: ایشان می‌فرمایند: کسی شب را صبح می‌کند، درحالی که به امورات مسلمانان بی توجه باشد، مسلمان نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه، ضمن بازگو کردن اثرات شعور انقلابی و شرکت در انتخابات تاکیدکرد: آنانکه شور و شعور انقلابی و شعور دینی داشته باشند در انتخابات حاضر می‌شوند.

انتهای پیام
captcha