روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح است
کد خبر: 3977607
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نقش کلیدی و مهم روحانیت در عرصه تبلیغ جهت مشارکت در انتخابات گفت: روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز، 25 خرداد با اشاره به لزوم حضور حداکثری روحانیت در عرصه تبلیغی انتخابات، گفت: شبکه تبلیغی و روحانیت مرجع مورد اعتماد متدینین در تشریح ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح هستند و نباید در کارزار انتخابات سکوت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت حضور مبلغین حوزه‌ دین برای انتقال بصیرت سیاسی به مردم، افزود: هر چند شبکه تبلیغی و سایر تشکل‌های مذهبی، نباید ستاد انتخاباتی شوند، اما با ارائه شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح از نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نقش مهمی در افزایش آگاهی و بصیرت سیاسی اقشار مختلف مردم بر عهده دارند.

طاهری در ادامه‌ سخنان خود با بیان اینکه رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه انتخابات است، ابراز کرد: شبکه تبلیغی و مبلغین حوزه‌ دین نباید در مسئله مهم انتخابات سکوت کنند، بلکه مسئولیت دارند با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح در کلام ائمه معصومین (ع)، به مردم نشان دهند مصداق این شاخص‌ها کیست؟

وی در خاتمه‌ سخنان خود روحانیت را پیشتاز ارتقاء بصیرت جامعه‌ اسلامی برشمرد و تصریح کرد: شبکه‌ تبلیغی و مبلغین نباید نسبت به وقایع و گرایش‌های سیاسی مردم بی‌اعتنا باشند و لازم است در راستای افزایش سطح آگاهی سیاسی مردم متناسب با تحولی که در جامعه اتفاق می‌افتد، نقش راهبری فکری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha