پایان انتخابات آغاز مطالبه‌گری مردم است
کد خبر: 3977398
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

پایان انتخابات آغاز مطالبه‌گری مردم است

رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: بعد از انتخابات مردم نباید کارزار را تمام شده تلقی بکنند و باید مطالبه‌گری داشته باشند و از کسی که در صندلی ریاست جمهوری و کسانی که به پارلمان شهری راه یافته‌اند بخواهند که به شعارهای خود عمل کنند.

پایان انتخابات آغاز مطالبه‌گری مردم است

به گزارش ایکنا از البرز، محمدرضا رحیمی‌پور، رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز، 24 خرداد در نشستی مطبوعاتی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار نفر از اساتید کل کشور جزو بسیج هستند، اظهار کرد: در استان البرز حدود یک هزار و 700 نفر از اساتیدی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند عضو بسیج هستند و کارت این سازمان را دارند.

وی با اشاره به انتخابات حساس پیش‌رو، ادامه داد: انتخاب اصلح و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می‌تواند سرنوشت آنها را برای چهار سال آینده تعیین کند.

این مسئول گفت: انتخابات پیش‌رو اولین انتخابات قرن جدید و اولین انتخابات در ۴۰ ساله دوم عمر انقلاب اسلامی است به همین دلیل از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

رحیمی‌پور با بیان اینکه دشمنان با تبلیغ گسترده سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ پایگاه خبری و ماهواره‌ای در دنیا دائما در حال سمپاشی جهت مأیوس‌ کردن مردم جهت شرکت در پای صندوق‌های رأی هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان البرز گفت: در انتخابات پیش‌رو امکان حضور سلایق مختلف در پای صندوق‌های رأی فراهم شده و عملکرد همه این نامزدها هم پیش روی ماست به همین دلیل باید با آگاهی انتخاب کنیم.

وی افزود: وظیفه ماست که امید به آینده را در میان مردم به‌ویژه قشر فرهیخته اساتید و دانشجو زنده نگه داریم و با شفاف‌سازی شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

رحیمی‌پور تأکید کرد: بعد از انتخابات مردم نباید کارزار را تمام شده تلقی بکنند و باید مطالبه‌گری داشته باشند و از کسی که در صندلی ریاست جمهوری و کسانی که به پارلمان شهری راه یافته‌اند بخواهند که به شعارهای خود عمل کنند.

وی گفت: سازمان بسیج اساتید تاکنون با برگزاری چند وبینار به‌صورت گروهی و تک به تک شرایطی ایجاد کرده که جامعه هدف یعنی اساتید و دانشجویان به سمت صندوق‌های رأی کشیده شوند و انتخاب اصلحی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha