اجازه ندهیم با دشمنی‌ها بین مردم و نظام فاصله بیفتد
کد خبر: 3977546
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
نماینده ولی‎ فقیه در لرستان:

اجازه ندهیم با دشمنی‌ها بین مردم و نظام فاصله بیفتد

نماینده ولی‎ فقیه در لرستان با بیان اینکه اگر روزی مردم از نظام فاصله بگیرند، این فاصله را دشمنان پُر خواهند کرد، اظهار کرد: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را پشت سر بگذاریم و با انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری از پیچ خطرناک تاریخ عبور کنیم.

دشمن؛ پُرکننده فاصله بین مردم و نظام / اجازه ندهیم بین مردم و نظام فاصله بیفتدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، 24 خرداد در همایش روحانیون وابسته به نیروهای مسلح استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان، گفت: روحانیون در مقاطع بسیار حساس و سخت که کشور مورد تعرض و آماج حملات دشمنان داخلی و خارجی بود، مسئولیت‌هایی در نیروهای مسلح داشته و توانستند این امانت را سالم و مقتدرانه به روحانیون بعد از خود بسپارند.

وی با اشاره به روزهای سخت و دشوار بعد از شش ماه تعرض به مرزهای ایران در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹، افزود: هجوم دشمنان به مرزها و سختی‌های آن دوران را به یاد داریم و این روحانیون بودند که شهد شیرین محبت به اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت فقیه را در دل نیروهای مسلح، مستحکم کردند و در حال حاضر هم کار روحانیت کم نشده بلکه کار روحانیت کمی و کیفی افزایش پیدا کرده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و  امام رضا(ع) اظهار کرد: امیدوارم در این دهه کرامت، انتخاباتی با مشارکت حداکثری انجام بگیرد که نتیجه آن سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران سه رکن اسلام، مردم و انتخابات با همدیگر هستند، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشت که در دعوت مردم به انتخابات، همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور، شوق، شعف و امید به همان ترتیب پای صندوق‌های رأی بیایند.

شاهرخی با بیان اینکه اگر روزی مردم از نظام فاصله بگیرند، این فاصله را دشمنان پُر خواهند کرد، اضافه کرد: اینکه پرسیده می‌شود دلیل شما برای اینکه می‌گویید اگر مردم پای صندوق نروند دشمنان به مردم و کشور ضربه می‌زنند چیست؟ در جواب می‌گویم آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم اشغالگر قدس، منافقین، سلطنت‌طلبان و بدخواهان ملت شریف ایران می‌گویند که پای صندوق رأی نروید چون این‌ها برنامه دارند و می‌گویند تا ما این فاصله بین مردم و نظام را پُر کنیم.

وی بیان کرد: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را پشت سر بگذاریم و با یک دولت انقلابی و همچنین انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری و بهترین‌ها در شورای اسلامی شهر و روستا و آن هم با این ویژگی که افراد متعهد، متدین، دانا، کارآمد و پاک‌دست را انتخاب کنیم تا ما از پیچ خطرناک تاریخ عبور کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: فضای نهادها، سازمان‌ها و اداره‌های ما باید به سمتی حرکت کند که خروجی این باشد که مراجعه‌کننده‌های آنها پس از مراجعه اعتقادشان به اسلام و انقلاب بیشتر شود و این ملاک برای مدیر موفق بوده و معلوم می‌شود که به اهداف سازمانی عمل کرده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با همکاری این سه استان از طریق نمایندگان ولی فقیه، یک سند جداگانه که حاوی امور مربوط به تغییر و تحول هر استان است، قبل از تنفیذ ریاست جمهوری، هر یک از این سه استان این سند را به رئیس‌جمهور آینده خواهند داد و ما از قبل مسائل و مشکلات استان را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تولیدی را آماده کرده و قبل از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به او تحویل خواهیم داد تا با یاری خدا آینده روشنی برای کشور و استان‌هایمان رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha