توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در اهر
کد خبر: 3977997
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در اهرسرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک رسانی به نیازمندان و ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمندی که قبلا از طریق پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی شناسایی شده بودن این بسته‌ها به صورت محله محور بین افراد ذیصلاح توزیع شد.

وی افزود: از بدو شیوع بیماری منحوس کرونا در شهرستان اهر تاکنون سپاه و بسیج همیشه در کنار همشهریان با انجام برنامه‌های مختلف خدمات و کمک‌های زیادی انجام داده و این گونه کمک‌ها و خدمات تا ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

صفی، با اشاره به روز تجلیل از امام‌ زادگان و بقاع متبرکه نیز گفت: باید سعی کنیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بقاع متبرک به قطب‌های فرهنگی تبدیل شود و در این خصوص باید همگان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه اهر، هم‌چنین از آمادگی کامل بسیج و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه اهر در خصوص کمک به مرمت و بازسازی بقاع متبرک و مساجد در مناطق شهری و محروم روستایی در صورت تعیین مکان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام
captcha