نمایش اقتدار نظام؛ با حضور گسترده مردم در انتخابات
کد خبر: 3978324
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

نمایش اقتدار نظام؛ با حضور گسترده مردم در انتخابات

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات امروز، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش می‌گذارند.

نمایش اقتدار نظام؛ با حضور گسترده مردم در انتخاباتاحمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری فرصتی تاریخی برای ملت است، گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و حکمت ویژه خواستار مشارکت پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستند که در این راستا همه باید خود را برای تأمین خواسته‌های رهبری تطبیق دهند.

وی با اشاره به اینکه اگر اشتباهات گذشته جبران نشود و برای تبیین شرایط موجود چاره‌اندیشی نشود، خسارتی بزرگ در انتظارمان خواهد بود، اظهار کرد: در انتخابات امروز مردم باید با دقت، جهت‌گیری و عملکرد مسئولان تصمیم‌ساز، تصمیم‌گیر و جریان‌های سیاسی مدعی ولایت‌مداری و اصلاح‌طلبی را دنبال کنند تا در فرصت مناسب، عکس‌العمل خوبی نشان دهند.

علیرضابیگی به علاقه‌مندی آحاد مردم به جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام مورد علاقه اشاره و اضافه کرد: با استقرار جمهوری اسلامی، ملت به عنوان صاحبان کشور شناخته شدند و طی ۴۲ سال گذشته نیز تا پای جان برای تثبیت نظام خود ایستادند و ارزشمندترین دارایی‌های خود را برای حفظ جمهوری اسلامی ایران فدا کردند تا ایران در عرصه جهانی سرافرازانه ابراز وجود کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: اما واقعیت این است که در سال‌های اخیر ترجیح منافع حزبی و سیاسی بر منافع ملی توسط تعدادی از مسئولان اثرگذار، از اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان کاسته است و تهدیدات مربوط به بروز دسیسه‌های دشمن کاملاً جدی است که برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها حضور پرشور در انتخابات لازم است.

وی در پایان اظهار کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات امروز، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام
captcha